Warlords: Battlecry II

Warlords: Battlecry II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Warlords: Battlecry II
Producent: Strategic Studies Group
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-06-12
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 86 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Warlords Battlecry 2

Warlords Battlecry 2



Warlord Battlecry 2 194334,1


Jeśli szukacie prostej i krótkiej gry to trafiliście pod zły adres- Warlords Battlecry 2 na pewno taką nie jest! Wszystkim zagubionym i sfrustrowanym polecam poniższy poradnik. Niech będzie wam on światełkiem w ciemnym tunelu!

Wybór Bohatera

W WB2 spory nacisk położono na rozwój naszego Herosa. To właśnie jego postać jest w tej grze kluczem do zwycięstwa, a losy wielu bitew będą zależeć od jego indywidualnych umiejętności. Długo analizowałem różne warianty szukając odpowiedzi kim powinien być nasz Bohater. Z punktu widzenia dowodzenia armią najistotniejsze będą zdolności Magii (magery) Treningu (training) Morale (morale) i Dowodzenia (command) tak więc nasz wybraniec powinien posiadać je bardzo wysokie. Wojowników i Złodziei (poza Bardem) odrzuciłem natychmiast- ich rolę mogą pełnić jednostki które stworzymy w czasie bitwy. Wahałem się pomiędzy Bardem, Druidem i Arcymagiem. Ostatecznie zwyciężył u mnie wariant poznawczo-przyjemnościowy, skoro w grze istnieje tak wiele zaklęć to trzeba móc je w pełni wykorzystać! Stawiam więc na Arcymaga!

Rozwój Herosa

Warlord Battlecry 2 194334,2


Skoro wybór mamy już za sobą wypada skreślić kilka słów jak powinien wyglądać rozwój naszego przywódcy. Po każdej stoczonej bitnie nasz Heros zdobędzie punkty doświadczenia, które będą pozwalać awansować mu na kolejny poziom wtajemniczenia i rozwijać w wybranej przez nas dziedzinie. Oczywiście największą uwagę skupiamy na zdolnościach czysto magicznych, czyli punkty umiejętności przeznaczamy kolejno na naukę zaklęć, biegłość w danej szkole magii, zwiększeniu umiejętności Magia i podniesieniu jego Inteligencji. Jak najszybciej nauczcie się zdolności Magiczna Akademia (magic academy), Tajniki Wiedzy (Arcane Lore), i 10 Kół (The 10 Circles Proponuje szkolić się maksymalnie w trzech sferach magii. Moim zdaniem najlepsze zaklęcia oferują sfery Run (Rune spells), Natury (Nature spells) i Podpalania (Pyromancy spells). Pierwsza z nich posiada znakomite zaklęcia pomocnicze, koniecznie uczymy się czarów: Kamienna skóra (Stoneskin), Klejnot Wiedzy (Gem of Wisdom), Kopanie (Dig) i Potęga ziemi (earthpower). Ze sfery magii Natury najważniejsze są czary: Przyzwanie duszka (Summon Sprite) Zaplątanie (Entangle) i Przyzwanie Jednorożca (Summon Unicorn). Szczególnie to ostanie zaklęcie jest niezwykle przydatne. Jednorożce są potężnymi jednostkami które oprócz olbrzymich walorów ofensywnych potrafią leczyć nasze oddziały. Grupa 10 Jednorożców leczących się nawzajem jest praktycznie nie do zabicia! Szlifowanie sfery Magii Podpalającej zostawiamy sobie na koniec i wybieramy typowe zaklęcia ofensywne: Krąg Ognia (Ring of fire) i Słup Ognia (Pillar of fire). Gdy nasz Mag będzie posiadał dużo szybko regenerujących się punktów magii, dzięki tym dwóm zaklęciom będzie w stanie sam wyeliminować nawet najliczniejszą armię wroga.

O sile naszego bohatera świadczą również magiczne przedmioty które uda się mu zdobyć podczas bitwy. Można je znaleźć, otrzymać za wykonanie Zadania, czy też najłatwiej- ograbić zabitego przez nas przeciwnika ;). Pamiętajcie o jednej zasadzie- starajcie się by to co nosi nasz Heros zwiększało cechy na których szczególnie nam zależy. Jeśli będziecie mieli więc do wyboru Hełm zwiększający umiejętność walki o +5 i Hełm dodający +3 do biegłości w magii- bez wahania wybierzcie ten drugi.

Warlord Battlecry 2 194334,3


Warlord Battlecry 2 194334,4

Warlords Battlecry 2

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 | Szymiii » Gra b,dobra. Chciałbym dać poradę jak przejść Demo
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję