Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Sztab VVeteranów
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring | ||||||
Hollin Gate
Gandalf ma do dyspozycji pięć czarów. Zaklęcie wyzwalamy prawym przyciskiem myszy, wcześniej ustawiając te które nas interesuje. Możemy to robić przeglądając nasz plecak (hm, dziwne), lub też o wiele szybciej i wygodniej korzystając z odpowiednich skrótów klawiszowych. I tak wciśnięcie [1] ustawia czar uderzenie laską. Kosztuje on średnią ilość punktów mana i powoduje przewrócenie wszystkich przeciwników w naszym pobliżu (zadając im dość spore obrażenia). Osobiście nie przypadł mi do gustu. Pod [2] kryje się zaklęcie kuli ognia. Kosztuje bardzo mało punktów mana i jest wyzwalane wręcz błyskawicznie. Polecam je szczególnie do walki z łucznikami (pamiętajcie by zmienić tryb widoku by móc lepiej wycelować), czy też z nabiegającymi przeciwnikami. Ot, taki ulepszony łuk ;).
Wciśnięcie [3] ustawia jako czar wiązkę błyskawic. Kosztuje stosunkowo mało mana i jest moim ulubionym zaklęciem. Błyskawice rażą wszystkich wrogów znajdujących się przed nami i mają idealną celność (praktycznie nie trzeba celować). Ponieważ zazwyczaj będziemy walczyć więcej niż z jednym wrogiem, to zaklęcie stanie się naszym najlepszym przyjacielem (rys. 25)! Pod [4] znajduje się czar uzdrowienie. Nie ma co tłumaczyć, jego użycie regeneruje stracone punkty życia, niestety kosztuje bardzo dużo mana. Dlatego najdłużej jak to będzie możliwe starajcie się leczyć rany w tradycyjny sposób- zjadając chleb lub lembas. Mana jest bowiem w tej grze na wagę złota! Ostatnie z zaklęć dostępne pod [5] to przyciągniecie. Czar moim zdaniem raczej nieprzydatny, albowiem sprawia, że nasi przeciwnicy walczą miedzy sobą, jednak kosztuje bardzo dużo punktów mana co czyni go nieekonomicznym ;). No, chyba, że rzucicie go na bardzo silnego przeciwnika którego sami zabić nie zdołacie. Tyle wyjaśnień o czarach, teraz jeszcze słów kilka o taktyce walki. Zawsze pilnujcie by mieć wyciągnięty miecz. Wprawdzie do walki się nam on nie przyda, ale wykorzystamy go do dobijania. Najłatwiej jest razić przeciwnika kulą ognia, co spowoduje jego przewrócenie, następnie podbiec i dobić mieczem. Jeśli atakuje nas więcej niż jeden przeciwnik sposób jest identyczny z tą różnicą, iż używamy czaru błyskawic. W szczególnie trudnych przypadkach możecie zaszaleć i eliminować wrogów wyłącznie za pomocą magii (ot, błyskawica aż do skutku!) i nawet nie pozwolić im do siebie dobiec. Jednak ten sposób walki pochłonie dużą ilość punktów mana, których później może nam zabraknąć. Tyle wyjaśnień, czas ruszyć w drogę! Na chwile ruszamy w lewo ubijając wilka i zabierając flaszkę Miruvoru. Zawracamy w prawo, eliminując kolejne trzy wilki i dochodząc na skraj urwiska. Odbijamy w lewo, za chwile czeka nas trudna potyczka z Trollem (trzymajcie go na dystans posyłając w jego kierunku cały czas kule ognia, lub rzućcie czar przyciągnięcie i biegnijcie przed siebie pozwalając zabić go Orkom) i trzema Orkami (2x błyskawica i po sprawie), przy których zwłokach odnajdziemy dwie butelki z Miruvorem.
Przed nami dwie drogi- pierwsza z nich prowadzi w dół i prosto, jednak my pójdziemy tą drugą pnącą się w górę i w lewo. Pokonać musimy cztery Orki i łucznika (kulą ognia w łobuza!) jednak w nagrodę zdobędziemy nastepne dwie flaszki uzupełniające punkty mana. Kolejne trzy Orki do ubicia, a przed nami wyłania się sporych rozmiarów jezioro. Obchodzimy je z lewej strony (rys. 26) rozprawiając się z następnymi dwoma Orkami, łucznikiem i zabierając flaszkę Miruvoru. Wejście do kopalń znajduje się na końcu szlaku. | ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >> |