Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Sztab VVeteranów
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring | ||||||
Bree
Nic prostszego- wracamy do miejsca w którym zaczynaliśmy i po rozmowie z karczmarzem Butterburnem ponownie udajmy się do jadalni. Pozostaje nam obejrzeć kolejną przerywnikową scenkę. Nareszcie jakaś zmiana! Tym razem będziemy kierować Aragornem. Tym milsza to odmiana, że zamiast wysłużonego patyka i kamyków będziemy do walki używać miecza i łuku. Warto też zwrócić uwagę, iż Aragorn nie potrafi skakać, zamiast tego może kopać przeciwników. Celny kopniak powoduje przewrócenie wroga i teraz wystarczy do niego podbiec i jednym celnym ciosem ostatecznie zabrać mu życie. Polecam ten sposób walki, albowiem pozwala on zaoszczędzić wiele czasu. Tyle wyjaśnień, czas zając się naszym zadaniem, czyli odszukaniem Merrego. Podążamy prosto wdając się w walkę ze złodziejem koni. Ot, doskonała szansa na wypróbowanie taktyki walki którą przed chwilą opisałem. Wciąż kierujemy się przed siebie i na najbliższym skrzyżowaniu dróg (rys. 16) skręcamy w lewo- Merry odnaleziony.
To jednak nie koniec nocnej wycieczki po mieście- przed nami nowe cele- odnaleźć cztery przedmioty potrzebne do stworzenia makiet hobbitów. Za chwile zostaniemy zaatakowani przez wilki- ich ubicie nie stanowi większego problemu- każdego trzeba trafić cztery razy (czyli jedna celna seria ciosów + 1). Skręcamy w lewo i wdajemy w potyczkę ze strażnikiem bramy. Z zakamarku z prawej strony odnajdziemy pierwszy potrzebny przedmiot- kłody drewna, a także chleb elfów- lembas. Jego zjedzenie w pełni zregeneruje utracone punkty życia, dlatego wykorzystajcie go dopiero gdy nasz bohater będzie bliski śmierci. Zawracamy. Przechodząc w pobliżu zwłok koniokrada którego wcześniej odesłaliśmy w zaświaty, odnajdziemy drugi z potrzebnych przedmiotów- ubrania. Podążamy do miejsca w którym zaczynaliśmy przygodę, czyli w pobliże tawerny. Z lewej strony do naszych uszu dobiegną niepokojące odgłosy- w stajni coś podejrzanego się dzieje! Biegniemy wiec co sił w nogach wdając się w potyczkę z dwoma Orkami atakującymi Noba. Orki, są dość wytrzymałe, dlatego zamiast walczyć w sposób tradycyjny, starajcie się ich jak najszybciej przewrócić na ziemie kopniakiem i następnie dobić. W środku stajni odejdziemy trzeci wymagany przedmiot- siano. Teraz pozostaje się nam odwrócić o 180 stopni, udać się w prawo od tawerny, ubić trzy wilki i zabrać ostatni przedmiot- melon. Tuż obok znajduje się chleb- kolejny sposób na regeneracje straconych punktów życia (regeneruje ok. 1/3). Wracamy do tawerny i oglądamy film przedstawiający nieudany zamach na życie hobbitów. Weathertop Zapowiada się dość długa i niebezpieczna wycieczka. Ruszamy przed siebie. Łatwo zgubić prawidłową drogę dlatego starajcie się przestrzegać dwóch zasad- po pierwsze kroczyć główną ścieżką (można ją poznać po tym, że ziemia ma lekko brązowy kolor) i co ważniejsze- pnijcie się wciąż pod górę (rys. 17).
| ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >> |