Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring | ||||||||||
Baywater
W nocy ta droga wygląda naprawdę strasznie! Spokojnie przechodzimy most i odbijać w lewo. Przed nami ostatni już jeździec pilnujący drogi do farmy Maggota. Skradamy się do pobliskiego, wydrążonego pinia drzewa i znajdując się w jego wnętrzu rzucamy kamienie na drogę by zwrócić uwagę Nazgula (rys.6). Podobnie jak wcześniej, systematycznie miotamy je coraz to dalej i gdy jeździec znajdzie się w odpowiedniej odległości (trochę poza pniem, koniecznie odwrócony w stronę z której przyszliśmy) cichutko wychodzimy z kryjówki i bez podążamy na farmę Maggota. Spotkamy tu naszych wiernych przyjaciół: Pipa, Merrego i Sama, którzy towarzyszyć nam będą w naszej niebezpiecznej wyprawie. Pozostaje nam obejrzeć krótki filmowy przerywnik. Dark Forest
No to zostaliśmy sami! Przed nami oczywiste zadanie- odszukać naszych przyjaciół. Zaczniemy od znalezienia Merrego. Wędrówka po lesie nie będzie łatwa, albowiem drzewa się przemieszczają i mogą blokować nam drogę! Podążamy przed siebie by za chwile dość do końca ścieżki- dalszą drogę zagradza drzewo (rys. 7). Wracamy w miejsce startu i raz jeszcze podążamy do końca ścieżki- tym razem drzewa już nie będzie (!) i będziemy mogli przejść dalej (rys. 8).
Za chwile zostaniemy zaatakowani przez olbrzymiego (nawet jak się nie jest hobbitem) pająka! Walka będzie trochę trudniejsza niż z Wilkiem wiec może na wszelki wypadek wcześniej zapiszcie stan gry. Podążamy pierwszą drogą licząc od lewej strony i przy dojściu do kolejnego rozgałęzienia odwracamy się w prawo- przed nami powinien znajdować się Merry (rys. 9).
No to jeszcze tylko dwóch! Warto zauważyć, iż Merry będzie kroczył tuż za nami wspierając nas w walce. Jeśli nie ma w was duszy Rambo, to możecie od tej pory nie mieszać się do potyczek z pająkami pozwalając by wasz przyjaciel sam się z nimi rozprawił (hm, trochę to tchórzliwe, ale przynajmniej nie stracicie energii)! Teraz kolej na Pipa. Ponownie wybieramy pierwszą drogę z lewej, ubijamy pająki i znów skręcamy w lewo. Kolejny pająk i na krzyżówce skręcamy w prawo. Pip odnaleziony! Pomału nasza „armia” rośnie w siłę! Zawracamy do miejsca gdzie walczyliśmy z pająkami i na rozwidleniu dróg tym razem wybieramy ścieżkę z prawej. Po chwili dojdziemy do miejsca gdzie są aż trzy możliwe drogi (rys. 10) - udajemy się tą najbardziej z prawej strony i po chwili odnajdujemy ostatniego z zabłąkanych duszyczek- Sama.
| ||||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >> |