Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring

Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Sztab VVeteranów
Tytuł: Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring
Producent: Surreal
Dystrybutor: Play It
Gatunek: przygodowa
Premiera Pl:2003-12-20
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 80 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring

Wracamy więc do głównej komnaty i wybieramy trzecią z możliwych dróg- prosto. W centrum następnej sali znajduje się winda którą zjeżdżamy na niższy poziom kopalń. Przed nami znów wybór- w sali z lewej strony znajdziemy wyłącznie chleb. Wracamy i tym razem podążamy w prawo przedzierając się przez mały oddział Orków (dwóch wojowników i trzech łuczników). Po raz kolejny znajdujemy się w imponujących rozmiarów komnacie i musząc dokonać wyboru którą drogą podążyć (rys. 31).


The Lord of The Rings The Fellowship of the Ring 200502,2

rys. 31


Ta na wprost nas jest zamknięta. Idąc w lewo trafimy do dwóch małych komnat w których po pokonaniu Orka i łucznika zdobędziemy chleb. Prawidłowym wyborem okazuje się więc droga prowadząca w prawo. Pnie się ona kamiennym szlakiem pod górę, a przejścia strzeże aż 7 Orków i 2 Łuczników. Błyskawicą drani, błyskawicą! Jeśli udało się wam przebić, to oznacza że znajdujecie się w sali z małą studnią pośrodku. Z sali po lewej stornie zabieramy flaszkę magicznego napoju, podążamy prosto i robimy małą przerwę na obejrzenie przerywnikowej scenki ukazującej rozbicie przez drużynę pierścienia obozu. To jednak nie koniec, po krótkim odpoczynku czas na dalszą wędrówkę. Otwieramy dzwignią drzwi, ubijamy Orki i rozglądamy się po pobliskiej komnacie. Ponieważ będziemy musieli do niej wrócić, dla ułatwienia nazwijmy ją „główna” (rys. 32).


The Lord of The Rings The Fellowship of the Ring 200502,3

rys. 32


Znowu trzy drogi do wyboru. Idąc prosto znajdziemy dzwignie włączającą pierwszy most. Idąc w prawo obejrzymy scenkę ukazującą, że ktoś nas śledzi (oczywiście to Golum), odnajdziemy butle Miruvoru, a także most który przed chwilą włączyliśmy (z lewej strony). Przechodzimy na jego drugą stronę wdając się w walkę, aż z 5 Orkami, dwoma łucznikami i co z tego wszystkiego najstraszniejsze- Trollem. To już prawie koniec, więc nie żałujcie błyskawic i kul ognia! Krasnolud powinien wdać się w walkę w zwarciu z Trollem, a wy obstrzeliwać go z bezpiecznej pozycji. W następnej sali znów mamy wybór drogi- ta w prawo zaprowadzi nas do dwóch flaszek Miruvoru i chleba, ta w lewo do dźwigni uaktywniającej drugi z mostów. Teraz możemy wrócić do komnaty która nazwaliśmy „główna” i podążyć w lewo. Za pomocą dźwigni otwieramy drzwi, oczyszczamy salę z Orków, zabieramy butelkę Miruvoru znajdującą się we wnęce na wprost nas i podążamy w prawo. Przechodzimy mostem który niedawno włączyliśmy i dochodzimy do żelaznych drzwi.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję