Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: gnApe
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent

Red Alert 2

Jednostki opisane przez gnApe:

Dog - jednostka tylko do niszczenia piechoty. Do innych zadań się nie nadaje.
+ Tesla Trooper - jednostka rażąca prądem. Skuteczna zarówno w walce z pojazdami jak i z ludzmi.
+ Crazy Ivan - podkłada dynamity pod budynki, jednostki oraz pojazdy. Po pewnym czasie ulega autodestrukcji.
+ Yuri - jednostka przejmujaca pojazdy i ludzi wroga.Uwaga, posiada zdolność wytwarzania sfery w której momentalnie giną wszyscy ludzie (nasi też)!

Pojazdy Sowietów:

+ War Miner - pojazd zbierający pieniądze. Posiada 1 karabin.
+ Rhino Tank - na poczatku skuteczny później zawodzi. :-)
+ Flak Track - posiada działko przeciwlotnicze. Marna wytrzymołość. Ma miejsce na 1 jednostkę piechoty.
+ V3 Rocket - pojazd wystrzeliwuje rakietę dalekiego zasięgu. Świetne rażenie, marna wytrzymałość.
+ Terror Drone - wszczepia sie do pojazdu lub jednostki i powoli niszczy go. Po prostu super.
+ Apocalypse - kompletny odlot!! Podstawa armi Sowietów.
+ Kirov Airship - niesamowicie dobry i niesamowicie wolny. W zasadzie dobry, lecz nie polegaj na nim.

Pojazdy wodne Sowietów:

+ Amphibious Transport - pojazd służący do przemieszczania jednostek lub pojazdów przez wodę lub ląd.
+ Attack Sub - łódz podwodna Sowietów. Podstawa twojej wodnej floty .
+ Sea Scorpion - wodny odpowiednik Flak Trak'a.
+ Dreadnought - totalny odlot. Co prawda beznadziejny w starciach na wodzie, jednak niezastapiony w niszczeniu obiektów na ziemi.
+ Giant Squid-gigantyczna ośmiornica, która owija statek swoimi mackami i rzuca nim o wodę. Nie może atakować budynków

BUDYNKI:

Budynki Aliantów zwykłe:

+ Allied Construction Yard - baza główna. Chroń ją jak oka w głowie.
+ Power Plant - elektrownia. Bez niej niczego nie zbudujesz.
+ Ore Refinery - Budynek służący do zdobywania pieniędzy. Bez niego daleko nie zajdziesz.
+ Barracks - służy do szkolenia żołnierzy.
+ War Factory - w niej konstruowane są czołgi oraz samoloty.
+ Airforce Command - lotnisko dla samolotów.
+ Service Depot - służy do naprawy czołgów.
+ Battle Lab - rozwija zaawansowanie techniczne.
+ Ore Purifier - tworzy złoto do zbierania.

Budynki Aliantów obronne:

+ Walls - mury obronne.
+

Pillbox - wieżyczka strzelnicza. Nie polecam.
+ Patriot Missles - ochrona antyrakietowa.Gorąco polecam :-).
+ Prism Tower - genialna wieżyczka. Strzela promieniem laserowym (tak naprawdę jest to promień świetlny). Jeśli jest ich kilka potrafią łączyć promienie w jeden i strzelać z podwojoną lub potrojoną siłą.
+ Gap Generator - służy do maskowania twego położenia przed przeciwnikiem.
+ Spy Satellite - odkrywa całą mapę.
+ Chronosphere - co jakiś czas możesz teleportować czołgi w dowolne miejsce na mapie.
+ Weather Controler - Co jakiś czas może powodować sztorm, powodujący wielkie spustoszenia, w dowolnym miejscu na mapie.

Budynki Sowietów zwykłe:

+ Soviet Construction Yard - baza główna. Chroń ją jak oka w głowie.
+ Tesla Reactor - produkuje energię. Bez niej nic nie zbudujesz.
+ Ore Refinery - Budynek służący do zdobywania pieniędzy. Bez niego daleko nie zajdziesz.
+ Barracks - służy do szkolenia żołnierzy.
+ War Factory - w niej konstruowane są czołgi oraz samoloty
+ Radar - pokazuje mapę, lecz tylko te elementy które już widzialeś.
+ Service Depot - służy do naprawy czołgów.
+ Battle Lab - rozwija zaawansowanie techniczne.
+ Nuclear Reactor - produkuje niesamowite ilości energii i jest bardzo tania. Byłaby genialna gdyby nie wielkie zniszczenia i skażenie terenu po jej zniszczeniu.
+ Cloning Vats - podwaja każda produkowaną jednostkę. A wiec 1 Yuri (jesli posiadasz Cloning Vats) =2Yuri.

Budynki Sowietów obronne:

+ Walls - mury obronne.
+ Sentry Gun - nawet dość skuteczne działko.
+ Flak Cannon - działko przeciwlotnicze. Bardzo skuteczne.
+ Tesla Coil - Znakomita wieżyczka przeciw piechocie lub czołgom. Po prostu super.
+ Psychic Sensor - sami sie domyślcie co to jest, bo ja nie wiem. Eeeee..., jak nie wiecie to wam powiem, otóż to cudko pokazuje zamiary wrogich jednostek (np. ten czołg chce ci zniszczyć to, a ten tamto itd., itp.)
+ Iron Curtain Device - raz na jakiś czas możesz sprawić, by parę twoich czołgów stało się na chwile niezniszczalne. Najlepiej wykorzystać na sześciu Demolision Truck i wprowadzić do bazy wroga. Potem mieszkańcy księżyca będą mogli ją oglądać z deczka bliższej odległości ;-).
+ Nuke Silo - co jakiś czas możesz wystrzelić rakietę z bombą atomową.

gnApe
gnapeh@wp.pl



Autor: gnApe
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję