Praetorians
Tytuł: Praetorians
Producent: Pyro Studio
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2003-03-07
Premiera Świat:
Autor: 116
Praetorians |
Rozdział XII
Na mapie znajdują się cztery wrogo nastawione do nas osady (oznaczone A, B, C i D), z których trzy pierwsze zjednamy sobie prawie bez rozlewu krwi. Plemiona te bowiem mają zapał do walki, do póki istnieją ich święte ołtarze. W momencie ich zburzenia stają się łagodni jak baranki. Wpierw zajmiemy się wioską Durovernum - B. Wojowników na koniach (szlachtę) wysyłamy do miejsca 1, patrz mapa (map12.jpg) i niszczymy znajdujący się tam ołtarz. Kolejny atak kilku oddziałów kawalerii kierujemy na kamienny ołtarz 2, patrz mapa (map12.jpg), co uspokoi ludność osady Camulodumun - C. Do zniszczenia obiektu 3, patrz mapa (map12.jpg), znajdującego się na północ od dobrze bronionego miasta Chichester - A, będziemy musieli użyć podstępu. Owy podstęp polega na dotarciu do miejsca 3 omijając największe siły wroga. Najlepiej z własnej osady wyruszyć wzdłuż zachodniego krańca mapy, a przy rzece odbić na wschód i wkroczyć do lasu, gdzie znajduje się kolejny ołtarz do zniszczenia, patrz screen 21. W misji tej mogą brać udział wyłącznie jednostki mogące wchodzić do lasów. Do pomyślnego zakończenia takiego manewru wystarczy 6 oddziałów. Niszcząc każdy z trzech miejsc kultu Brytów nie zajmujemy się walką z atakującymi nas (broniącymi swojego świętego miejsca) jednostkami wroga. W momencie zniszczenia ich ubóstwianego posążka, przestaną walczyć. W okolicach osady Verulanium - D, znajduje się nasz główny cel - niejaki Cassivellaunus. Dobrze chroniony przez swoich ludzi kryje się w pobliżu miasta D. Nie musimy oczywiście niszczyć całej armii na północy; wystarczy zabić wodza Brytów. Aby to zrobić potrzeba będzie odrobina szczęścia. Musimy bowiem zwabić wrogiego wodza w jakieś ustronne miejsce i tam go zabić, patrz screen 22 . Najwięcej problemu będą sprawiać jego przyboczni pikinierzy. Wojskiem atakujemy armię wroga stojącą na zachód od miasta, w tym samym momencie wschodnim lasem przerzucamy jeźdźców na koniach oraz np. łuczników i legionistów w stronę miasta D, patrz screen 23 . Nasza armia zajmie walką prawie wszystkich wrogów, a odziały przerzucone wschodnią stroną pola walki będą miały do rozprawienia się tylko z samym wodzem i jego przyboczną strażą. |
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >> |