LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Playboy: The Manison

Playboy: The Manison
Sztab VVeteranów
Tytuł: Playboy: The Manison
Producent: Cyberlore Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: sim
Premiera Pl:2004-05-24
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 70 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Playboy The Mansion

Misja 10

To niestety najdłuższa i najnudniejsza misja w grze. Twoim głównym celem jest przeprowadzenie dziesiątek rozmów z muzykami. Zacznij od zorganizowania imprezy, na którą zaproś: Ishę Ravaman, Mosesa Ramone’a, Raze’a Hammerhorna, Teda Harneau i Lesa Fratesa, swoją jedną modelkę i dwa „króliczki”. Na początek musisz zadbać o dobre stosunki zawodowe z Ishą, aby podpisać z nią kontrakt. Następnie przedstaw ją modelce (rozmowa romantyczna!), kończąc tym samym kolejne zadanie.

Teraz czas na muzyków: nawiąż stosunki przyjacielskie z Mosesem, a z pozostałymi trzema – biznesowe, zakończone podpisaniem kontraktów. Czas na kolejną imprezę, tym razem zaproś: sławnego komika (przynajmniej 4 gwiazdki), Jamesa Bookbindera, Willy’ego Heada i ponownie Mosesa Ramone’a, modelkę i dwa „króliczki”. Pierwszym celem jest pozyskanie do pracy Willa – nakłoń go do romantycznej rozmowy z modelką i ponawiajcie ten krok, aż ich znajomość znajdzie swój finał w pobliskim łóżku.

W międzyczasie nawiąż doskonałe stosunki biznesowe z komikiem i podpisz z nim kontrakt. Ostatni cel jest znacznie trudniejszy – musisz zadbać o nawiązanie maksymalnie dobrych relacji zawodowych pomiędzy Jamesem Bookbinderem i Mosesem Ramone’em. Jak przed chwilą – oznacza to wielokrotne zmuszanie ich do rozmowy o pracy. (rysunek 22) Gdy zostanie to osiągnięte (mnie zajęło to prawie godzinę!), uzyskasz możliwość spłacenia 100 000$ długów Terriana Johnsona, pozyskując go do grupy.


Playboy the Mansion 114216,4

22 – Jeśli muzycy nie zechcą ze sobą rozmawiać tylko będą się wzajemnie obrażać, zafundujcie im chwilę relaksu, kilka drinków i poznajcie z modelkami- polepszy to ich humory i pozwoli zacząć od początku.


Przed zakończeniem imprezy polepsz jeszcze swoje kontakty biznesowe z Mosesem i jemu również zaproponuj kontrakt. Uff, wreszcie. Ostatnim krokiem jest wydanie nowego przyjęcia, na które zaproś Jamesa Bookbindera i Raze’a Hammerhorna. Tym razem to między nimi pozostaje wytworzyć dobre relacje biznesowe – jak zawsze próbuj do skutku.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję