Medieval 2: Total War
Sztab VVeteranów
Tytuł: Medieval 2: Total War
Producent: Creative Assembly
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2006-12-01
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Medieval 2: Total War
Producent: Creative Assembly
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2006-12-01
Premiera Świat:
Autor: 91
Medieval II: Total War | ||
Rozwój prowincji
W każdej ze swoich prowincji możesz postawić olbrzymią liczbę budynków – każdy z nich to spora inwestycja, warto więc wypracować jakiś skuteczny schemat rozwoju gospodarczego. Generalnie struktury można podzielić na obowiązkowe (powinny być w każdej prowincji) i dodatkowe (budowane tylko w wybranych regionach). Do pierwszej kategorii zaliczają się wszystkie ulepszenia ekonomiczne (farmy, kopalnie, porty, domy kupieckie), a także budynki zwiększające lojalność mieszkańców (zamki, kościoły, klasztory itd.). Kosztują one sporo, ale wydatek szybko zacznie się zwracać. Kategoria druga obejmuje pozostałe budowle – w ich przypadku należy kierować się zasadą urozmaicenia i specjalizacji. Oznacza to, że w jednej prowincji powinieneś nastawić się na silną piechotę i rozwijać zbrojmistrza do możliwie najwyższego poziomu, w drugiej na konnicę i stworzyć sieć stajni, w trzeciej na łuczników, w czwartej na szpiegów i zabójców etc. Na koniec warto zwrócić uwagę, że prowincje dzielą się na dwa rodzaje: miasta i zamki. W pierwszych nacisk kładziony jest na zapewnienie wysokiego dochodu, podczas gdy drugie służą do obrony i pozwalają rekrutować armię. Plan jest prosty: optymalną taktyką jest posiadanie jednego zamku na każde dwa miasta (a nawet na 3, jeśli nie planujesz prowadzić wielu wojen). Warownie powinny być wybudowane wzdłuż granic, podczas gdy miasta – w środku terytorium.
| ||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.10.2013 |
Podromca4321 »
Jedna z najlepszych strategi jakich grałem
więcej komentarzy
dodaj komentarz