Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Heroes of Might and Magic V | ||||
Zdolności jednostek c.d. Mechanical (Urządzenie mechaniczne)Stworzenie nie jest istotą żywą i jego morale jest zawsze neutralne. Nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Stworzeń tych nie można wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka. Jednostki posiadające tę zdolność: Stalowy Golem, Żelazny Golem. No Enemy Retaliation (Brak kontrataku wroga) Wróg zaatakowany bezpośrednio przez stworzenie z tą cechą nigdy nie kontratakuje. Jednostki posiadające tę zdolność: Wampir, Wampirzy Lord, Cerber, Rakshasa Rani, Rakshasa Raja, Nimfa, Rusałka, Hydra, Hydra z Głębin, Krwawa Furia, Żywiołak Powietrza. No Melee Penalty (Pełna skuteczność w walce wręcz) Strzelcy zachowują pełną skuteczność w bezpośredniej walce. Jednostki posiadające tę zdolność: Kapłan, Inkwizytor, Tytan, Zwiadowca, Zabójca. No Range Penalty (Pełna skuteczność w walce z dystansu) Stworzenie zadaje pełne obrażenia, nawet strzelając w cel znajdujący się dalej niż za połową areny. Jednostki posiadające tę zdolność: Mag, Arcymag.
Poisonous Attack (Atak trucizną) Zaatakowany przeciwnik otrzymuje zarówno normalne obrażenia, jaki i rany wynikające z działania trucizny. Będzie ona powodować dalsze obrażenia przez kolejne trzy tury. Jednostki posiadające tę zdolność: Zabójca. Precise Shot (Precyzyjny strzał) Strzał z bliskiej odległości (mniejszej niż 3 pola) zadaje celowi większe obrażenia, ponieważ pod uwagę nie jest wówczas brany współczynnik obrony atakowanej jednostki. Jednostki posiadające tę zdolność: Strzelec Wyborowy. Random Caster (Przypadkowo rzucony czar) Jednostka rzuca losowo wybrane zaklęcie w kierunku danego celu. Czar można rzucać zarówno w kierunku jednostek własnych (te pozytywne), jak i wrogich (te negatywne). Jednostki posiadające tę zdolność: Dżin, Dżin Królewski. Range Penalty (Zmniejszona zdolność walki na dystans) Strzelec zawsze zadaje tylko połowę obrażeń, gdy strzela, ale za to zachowuje pełną skuteczność w trakcie bezpośredniej walki. Jednostki posiadające tę zdolność: Zwiadowca, Zabójca. Ranged Retaliation (Kontratak z dystansu) Stworzenie odpowiada kontratakiem, strzelając do przeciwnika, który raził w niego z dystansu. Działa, tylko jeśli linia strzału nie jest zablokowana, a stworzenie nie wykorzystało wcześniej możliwości kontrataku. Jednostki posiadające tę zdolność: Sukkubus, Władczyni Sukkubusów. Rebirth (Odrodzenie) Jeśli posiadający tę zdolność potwór zostanie w czasie walki zabity, to potrafi samoistnie odżyć. Jednostki posiadające tę zdolność: Feniks. Regeneration (Regeneracja) W czasie każdej tury stworzenie to odzyskuje 30-50 punktów życia. Jednostki posiadające tę zdolność: Hydra z Głębin. Repair (Naprawa) Stworzenie może naprawiać sojusznicze jednostki mechaniczne i maszyny wojenne. Istoty posiadające tę zdolność: Gremlin Dowódca. Resurrect Allies (Wskrześ sojuszników) Istota może wskrzesić sojuszniczą jednostkę, która zginęła w trakcie walki, pod warunkiem, że w miejscu jej śmierci nie znajdują się obecnie inne oddziały (aktywowane). Jednostki posiadające tę zdolność: Archanioł.
Rider Charge (Szarża jeździecka) Dla każdego pola pokonanego przez to stworzenie podczas szarży punkty obrony celu są redukowane o 20% (aż do wartości zero). Jednostki posiadające tę zdolność: Mroczny Jeździec, Posępny Jeździec. Scatter Shot (Strzał rozproszony) Strzelanie do grupy: ranione są wszystkie cele (również sojusznicze) znajdujące się na danym obszarze (3 na 3 pola). Ilość zadawanych obrażeń jest o połowę mniejsza niż obrażenia zadawane na skutek dokładnego strzału. Jednostki posiadające tę zdolność: Łucznik. Shield Allies (Osłona tarczą) Wszystkie sojusznicze oddziały znajdujące się na przyległych polach otrzymują tylko 50% obrażeń od ciosów fizycznych. Jednostki posiadające tę zdolność: Krzyżowiec. Shield Bash (Cios tarczą) Przy każdym ataku stworzenie ma szansę ogłuszyć przeciwnika tak, że nie będzie on zdolny kontratakować i straci inicjatywę (oddziały mechaniczne nie podlegają działaniu tej cechy). Jednostki posiadające tę zdolność: Zbrojny, Krzyżowiec, Szeregowy. | ||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
więcej komentarzy
dodaj komentarz