Heroes of Might and Magic V

Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 83 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 95% procent
Głosuj na tę grę!
Heroes of Might and Magic V

Zdolności jednostek c.d.

Immunity to Cold (Odporność na zimno)
Zaklęcia Magii Zimna nie mogą ranić stworzenia posiadającego tę zdolność. Jednostki obdarzone tą cechą: Obsydianowy Gargulec, Żywiołak Wody.

Immunity to Earth (Odporność na ziemię)
Zaklęcia Magii Ziemi nie mogą ranić tego stworzenia. Jednostki posiadające tę zdolność: Żywiołak Ziemi, Szmaragdowy Smok.

Immunity to Fire (Odporność na ogień)
Zaklęcia Magii Ognia nie mogą ranić tego stworzenia. Jednostki posiadające tę zdolność: Obydianowy Gargulec, Żywiołak Ognia, Feniks.

Heroes of Might and Magic V 220034,4
Rusałki pomimo małej wytrzymałości mogą okazać się zabójczą bronią. Korzystając z ataku rozproszonego rażą kilka pól na raz, a przeciwnik jest pozbawiony możliwości kontruderzenia.




Immunity to Lightning (Odporność na błyskawicę)
Błyskawica nie może ranić tego stworzenia. Jednostki posiadające tę zdolność: Obydianowy Gargulec, Żywiołak Powierza, Kamienny Gargulec.

Immunity to Magic (Odporność na magię)
Potwór jest odporny na wszystkie zaklęcia magiczne (łącznie z zaklęciami rzucanymi przez sojuszników). Jednostki posiadające tę zdolność: Czarny Smok.

Immunity to Mind Control (Odporność na sterowanie umysłem)
Stworzenie jest odporne na działanie zaklęć działających na umysł. Jednostki posiadające tę zdolność: Kolos, Tytan.

Immunity to Slow (Odporność na spowolnienie)
Stworzenia posiadającego tę zdolność nie można spowolnić. Jednostki posiadające tę zdolność: Żelazny Golem, Stalowy Golem.

Incorporeal (Niematerialne)
Stworzenie posiadające tę zdolność jest niematerialne, każdy atak fizyczny ma zatem tylko 50% szans na zadanie obrażeń. Jednostki posiadające tę zdolność: Duch, Zjawa.

Jousting (Jednostka turniejowa)
Obrażenia, które zadaje w czasie ataku stworzenie posiadające tę zdolność, zwiększają się o 10% na każde pole, jakie musi ono pokonać, nim dotrze do celu. Jednostki posiadające tę zdolność: Kawalerzysta, Paladyn.

Large Shield (Wielka tarcza)
Potwór otrzymuje tylko 50% obrażeń w czasie fizycznych ataków. Jednostki posiadające tę zdolność: Zbrojny, Krzyżowiec.

Life Drain (Wyssanie życia)
Stworzenie może wyssać zdrowie z jednostek, które atakuje, i dzięki temu odzyskać siły, a nawet wskrzesić część własnych zabitych. Jednostki posiadające tę zdolność: Wampir, Wampirzy Lord.

Lizard Bite (Jaszczurze ukąszenie)
Stworzenie kąsa nieprzyjaciela atakującego sąsiednią jednostkę (zakładając, że znajduje się on w jej zasięgu) i zadaje mu połowę normalnych obrażeń. Jednostki posiadające tę zdolność: Posępny Jeździec.

Heroes of Might and Magic V 220035,5
Wszystkie Sukkubusy są obdarzone umiejętnością kontrataku na odległość, czyli oddają strzał w kierunku jednostek strzelających które ośmieliły się je zaatakować




Magic-Proof 75% (Odporność na magię 75%)
Atak z użyciem magii zadaje temu stworzeniu 75% ran mniej. Jednostki posiadające tę zdolność: Stalowy Golem.

Magic-proof 50% (Odporność na magię 50%)
Atak z użyciem magii zadaje temu stworzeniu tylko połowę obrażeń. Jednostki posiadające tę zdolność: Stalowy Golem, Żelazny Golem.

Magic Attack (Magiczny atak)
Stworzenie zadaje obrażenia wszystkim oddziałom znajdującym się na linii strzału, wliczając w to sojuszników. Jednostki posiadające tę zdolność: Mag, Arcymag.

Mana Destroyer (Niszczyciel many)
Na początku walki stworzenie niszczy część many nieprzyjaciela. Ilość zniszczonej many zależy od liczby stworzeń. Jednostki posiadające tę zdolność: Imp.

Mana Drain (Wyssanie many)
Stworzenie może wyssać manę z jednostek, które atakuje, i dzięki temu odzyskać siły, a nawet wskrzesić część własnych zabitych. Jednostki posiadające tę zdolność: Widmo.

Mana Feed (Przekazanie many)
Stworzenie może przenieść swoją rezerwę punktów many na bohatera. Jednostki posiadające tę zdolność: Wielki Druid.

Mana Stealer (Złodziej many)
Na początku walki istota zabiera przeciwnikowi część jego many i oddaje ją własnemu bohaterowi. Ilość zabranej many zależy od liczby stworzeń. Jednostki posiadające tę zdolność: Chowaniec.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
31.07.2008 | danil77 » Grałem w nią ,to jest nawet niezła gierka.Miło wsp
03.06.2008 | gema34 » Boże ludzie się opamiętajcie Heroes V to jest g***
23.10.2007 | Mikiss » Ups... to miała być mini-recenzja. :P
22.10.2007 | Mikiss » Od zawsze lubiłem serię Heroes (zwłaszcza czwórkę
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję