Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Heroes of Might and Magic V | ||||
Zdolności jednostek c.d. Death Cloud (Obłok śmierci)Atak z dystansu, który zadaje obrażenia nie tylko wybranej jednostce, ale również wszystkim żywym stworzeniom, które znajdą się w zasięgu działania uderzającego w to miejsce Obłoku śmierci (3 x 3 pola). Jednostki posiadające tę zdolność: Lisz, Arcylisi. Demonic (Demoniczny) Stworzenie pochodzi z piekła. Strzał łańcuchowy nie ma na nie wpływu, ale jest podatne na zaklęcia Święte słowo. Jednostki posiadające tę zdolność: Imp, Chowaniec, Rogaty Demon, Rogaty nadzorca, Piekielny Ogar, Cerber, Sukkubus, Władczyni Sukkubusów, Piekielny Rumak, Zmora, Czart, Czarci Lord, Diabeł, Arcydiabeł. Double Attack (Podwójny atak) Potwór uderza dwa razy w przeciwnika w trakcie jednego ataku. Jednostki posiadające tę zdolność: Minotaur Strażnik.
Double Shot (Podwójny strzał) Jednostka strzela dwa razy w przeciwnika w trakcie jednego ataku. Jednostki posiadające tę zdolność: Myśliwy, Wielki Łowczy. Elemental (Żywiołak) Stworzenie posiadające tę zdolność nie jest fizycznie żywe i nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Stworzeń tych nie można wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka. Jednostki posiadające tę zdolność: Żywiołak Wody, Żywiołak Ziemi, Żywiołak Ognia, Żywiołak Powietrza, Kamienny Gargulec, Obsydianowy Gargulec. Energy Channel (Kanał energetyczny) Jeśli w armii bohatera znajduje się istota z tą zdolnością, to bohater do rzucania zaklęć potrzebuje 25% mniej many. Jednostki posiadające tę zdolność: Arcymag. Enraged (Szał) Jeśli w trakcie walki zginie jakikolwiek odział sojuszniczy (za wyjątkiem stworzeń wskrzeszonych lub przywołanych na pole walki), to siła ataku tego stworzenia zostanie zwiększona. Jednostki posiadające tę zdolność: Zwiadowca, Zbrojny, Zombie, Ożywieniec, Rogaty Demon, Rogaty Nadzorca, Kamienny Gargulec, Obsydianowy Gargulec, Drzewiec, Ent, Hydra, Hydra z Głębin. Entangling Roots (Oplatające korzenie) Przeciwnik zaatakowany przez to stworzenie zostaje oplątany jego korzeniami i unieruchomiony. Istota może unieruchomić jednocześnie kilka oddziałów wroga, ale aby oplątanie było skuteczne, musi znajdować się w bezpośrednim kontakcie ze swoimi przeciwnikami. Jednostki posiadające tę zdolność: Drzewiec, Ent. Explosion (Eksplozja) Stworzenie zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom znajdującym się dookoła (z wyjątkiem siebie samego). Jednostki posiadające tę zdolność: Rogaty Nadzorca. Fear Attack (Strach) Istnieje szansa, że przeciwnik zaatakowany przez stworzenie posiadające tę zdolność wpadnie w panikę i będzie próbował uciec. Jednostki posiadające tę zdolność: Piekielny Rumak, Zmora. Fire Breath (Ognisty oddech) W trakcie ataku jednostka zadaje obrażenia nie tylko celowi, ale również innemu stworzeniu ustawionemu tuż za nim. Jednostki posiadające tę zdolność: Czarny Smok, Smok Cienia. Fire Shield (Ognista tarcza) Gdy stworzenie posiadające tę zdolność staje się celem bezpośredniego ataku, to jego Ognista tarcza zadaje napastnikowi pewną ilość obrażeń, niezależnie od tego, czy posiada ono zdolność kontratakowania. Jednostki posiadające tę zdolność: Żywiołak Ognia, Feniks.
Fright Aura (Aura przerażenia) Wszyscy przeciwnicy znajdujący się w odległości 3 pól od tego potwora tracą trzy punkty morale. Nie działa na potwory, których morale jest zawsze neutralne. Jednostki posiadające tę zdolność: Zmora. Frightful Presence (Przerażająca obecność) Istnieje szansa, że przeciwnik atakujący to stworzenie wpadnie w panikę i będzie próbował uciec. Jednostki posiadające tę zdolność: Zmora. Harm Touch (Szkodliwy dotyk) Kiedy jednostka posiadająca tę zdolność atakuje, zawsze zabija co najmniej jedno stworzenie w oddziale przeciwnika. Niweczy też pozytywne skutki zaklęć, które działają w danym momencie na wrogą jednostkę. Jednostki posiadające tę zdolność: Kostucha. Immunity to Blind (Odporność na oślepienie) Zaklęcie oślepiające nie działa na oddział posiadający tę cechę. Jednostki obdarzone tą zdolnością: Gryf, Gryf Królewski. | ||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
więcej komentarzy
dodaj komentarz