Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Heroes of Might and Magic V | ||||||||||||
Umiejętności bohatera Tak naprawdę to właśnie one decydują o sile twojego bohatera. Wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia heros będzie mógł nauczyć się wielu specjalnych umiejętności, zwiększających jego siłę bojową oraz skuteczność prowadzonych oddziałów.I w tym miejscu czas na radę najważniejszą - zawsze wybieraj te umiejętności, które oddziałują masowo - na wszystkie jednostki twoje lub przeciwnika! Każdy dodatkowy punkt obrony czy ataku w sytuacji, gdy na polu bitwy znajdują się setki walczących, ma znaczenie kolosalne!
Mając na uwadze powyższe słowa, można wytypować grupę umiejętności, które warto posiąść. Dla ułatwienia zostały one dodatkowo ocenione w skali 1-3. Defensywa - Defensywa na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zmniejsza obrażenia zadane każdej sojuszniczej jednostce aż o 30%. Ocena: 2. Unik - Posiadając tę umiejętność, twoje jednostki poniosą o 20% mniejsze obrażenia, gdy będą atakowane z dystansu. Ocena: 1. Wytrzymałość - Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2. Jedna z najważniejszych umiejętności w całej grze. Ocena: 3. Dowodzenie - Dowodzenie na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zwiększa morale armii bohatera o 3 punkty. Ocena: 2.
Dyplomacja - Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich rekrutacji. Ocena: 3. Finanse - Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota. Tę umiejętność warto wybrać wyłącznie dla drugiego bohatera, który nie bierze udziału w walkach i dba jedynie o zaplecze ekonomiczne (zbiera surowce). Ocena: 1. Rekrutacja - Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o odpowiednio 3, 2 i 1. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała. Tę zdolność wybierz dla swojego drugiego bohatera, który nie bierze udziału w walkach i dba jedynie o zaplecze ekonomiczne (zbiera surowce). Ocena: 1.
Nauka - Nauka na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%. Umiejętność przydatna jedynie w trakcie potyczek (a nie w czasie rozgrywania kampanii). Ocena: 1. Logistyka - Logistyka na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%. Jedna z najważniejszych umiejętności w grze, przydatna do zaskakiwania nieprzyjaciela lub szybkich ucieczek. Ocena: 2.
Szczęście - Szczęście na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zwiększa powodzenie armii o 3. Jedna z najważniejszych umiejętności w grze, zwiększone powodzenie jest niemal gwarantem ciągłego zadawania podwójnych obrażeń. Ocena: 3.
Ofensywa - Ofensywa na najwyższym, trzecim poziomie (eksperckim) zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%. Bardzo przydatna umiejętność, którą każdy bohater powinien posiadać. Ocena: 3.
Furia - Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1. Umiejętność, którą musisz mieć! Ocena: 3. | ||||||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
więcej komentarzy
dodaj komentarz