Heroes of Might and Magic V
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Tytuł: Heroes of Might and Magic V
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2006-06-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Heroes of Might and Magic V | ||||
Bohaterowie Podstawą silnej armii jest potężny dowódca. Mimo że bohater sam nie bierze czynnego udziału w walce (nie można go zranić), to może zadawać obrażenia jednostkom wroga - czy to za pomocą magii, czy też dzięki specjalnej szarży.Jednak to nie zadawane obrażenia stanowią o mocy herosa. Znacznie ważniejsze są jego zdolności przywódcze - każdy punkt ataku, obrony, morale czy też szczęścia bezpośrednio zwiększa siłę dowodzonych przez niego jednostek! I wpływ ten jest ogromny.
Jeśli na polu bitwy spotkają się dwie identyczne armie, z których jedna będzie dowodzone przez herosa poziomu 15, a druga przez bohatera poziomu 5, to zdecydowanie wygra ta pierwsza i to odnosząc o 75% mniejsze straty! Zapamiętaj więc dobrze - twoim głównym celem w grze jest stworzenie jak najpotężniejszego herosa! O jego sile będą świadczyć trzy czynniki - i musisz zadbać o nie wszystkie. Po pierwsze - doświadczenie. Z każdą zabitą jednostką bohater zdobywa punkty doświadczenia i z czasem awansuje na kolejny poziom, co zwiększa jego cechy oraz pozwala uczyć się nowych umiejętności. Cel jest więc prosty - walcz jak najwięcej i jednym herosem eliminuj wszystkie rozstawione na mapie potwory neutralne. Po drugie - artefakty. W czasie wędrówek czasami natkniesz się na magiczne przedmioty. Prawie wszystkie z nich znacznie zwiększają zdolności bojowe twojej armii podczas bitew, a niektóre dodatkowo wspomagają bohaterów podczas podróży. Każdy bohater ma dziewięć miejsc na różne artefakty (szyja, głowa, nogi itp.), a siła artefaktów się kumuluje, dlatego staraj się skompletować pełny ekwipunek.
Po trzecie - miejsca mocy. Na mapie rozstawionych jest wiele budynków, których odwiedzenie daje dodatkowe punkty doświadczenia lub od razu zwiększa wybrane cechy. Bądź więc uważny i odwiedź je wszystkie! Na koniec jeszcze jedna uwaga. Znacznie lepsi są bohaterzy posługujący się orężem niźli magią. Aby stworzyć dobrego maga, należy spełnić aż trzy warunki: posiadać wysoki współczynnik punktów mocy magicznej, mieć dużo punktów many i odwiedzić rozbudowaną wieżę magii, aby nauczyć się najlepszych zaklęć. Niestety, punkty many uzupełniają się wolno i zawsze brakuje ich w odpowiednich momentach, co sprawia, że mag często jest bezużyteczny. No i przede wszystkim - nawet najsilniejsze zaklęcie nie dorówna mocą niszczenia grupie kilkudziesięciu wyszkolonych jednostek pod dowództwem doświadczonego rycerza. | ||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Grałę w tą grę. Jest to nie złą gra strategiczna.K
więcej komentarzy
dodaj komentarz