Heroes III: Warlords of Wastelands

Heroes III: Warlords of Wastelands
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes III: Warlords of Wastelands
Producent: New World Computing
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2001-10-28
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 81 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Heroes Chronicles: Warlords Of The Wasteland

Misja 7- Slash and Burn!

Ważne informacje: Unicestwić wrogich Herosów i zająć wszystkie ich miasta. Śmierć Tarnuma oznacza naszą porażkę. Nasi bohaterowie maksymalnie mogą rozwijać się do 28 poziomu. Tylko Tarnum towarzyszył nam będzie w kolejnym scenariuszu. Przed wyruszeniem do boju proponuję jako wsparcie wybrać +1 do statystyki Obrony.

Teoretycznie bardzo trudna misja. Mała mapa, konflikt wisi w powietrzu, a nasz przeciwnik na starcie dysponuje znaczną przewagą. Na szczęście my posiadamy super silnych Bohaterów (oj warto było inwestować czas w ich rozwój w poprzednich scenariuszach), co w praktyce, przy dobrym rozegraniu zapewni nam zwycięstwo w ciągu 2 tygodni! Szybko "czyścimy" okolicę naszego Zamku (S) zbierając surowce i przejmując kopalnie. Dowództwo nad wszystkimi jednostkami powierzamy Tarnumowi który toczy wszystkie walki, pozostali Herosi ograniczają się do zbierania surowców. Potwory rozstawione na mapie nie są w stanie wyrządzić nam krzywdy- w większości są to Chłopi. Walka z nimi to jakieś nieporozumienie, padają niczym kaczki. Naszego Miasta właściwie nie trzeba rozbudowywać (podczas tej misji wystarczyły mi jednostki którymi dysponowałem na starcie), ewentualnie może natychmiast stawiać budynki odpowiedzialne za rekrutację nowych oddziałów. Naszą główną siłą będzie szybkość działania i magia, koniecznie korzystajcie też z rozmieszczonych na mapie miejsc w których można rekrutować jednostki (3). Przemy na zachód, w fabryce (2) opłaca się zakupi

ć Balistę, zawsze to jakieś wzmocnienie. Odpuście sobie walkę z Cyklopami (c)- można ich pokonać, ale bez strat własnych się nie obędzie. Przed końcem pierwszego tygodnia ubijamy Przerazy(n) i za pomocą teleportu (X) przenosimy się w pobliże Fortecy. Teoretycznie możecie ją zająć (broni jej 160 Chłopów, 12 Jaszczurzych Łuczników i 24 Gnolle), jednak najważniejsze jest zatrudnienie Ważek z pobliskich gniazd (3). Dodatkowo niektóre z rozstawionych na mapie potworów zechcą się do nas przyłączyć. W połowie drugiego tygodnia ruszamy z ofensywą. Zatrudnijcie wszelkie możliwe jednostki (dzięki trzem Herosom można to dość sprawnie uczynić) tworząc dość liczą, acz słabą armie na której czele oczywiście stanie Tarnum. Eliminujemy ok. 4 Starożytne Behemoty (b) broniące dostępu do Teleportu (Y). Przed jego użyciem opłaca się wtargnąć do ich pobliskiej jaskini (3), by po walce móc zatrudnić jednego z potworów- to naprawdę duże wzmocnienie. Za pomocą Teleportu pojawiamy się na ziemiach wroga, ubijamy Nagi i natychmiast uderzamy na pierwszy Zamek (4). Koniecznie należy to zrobić przed końcem drugiego tygodnia, kiedy jest on praktycznie pozbawiony obrony. Po jego zdobyciu nie możemy już przegrać! Pozostając w mieście czekamy do końca tygodnia, rekrutujemy wszelkie możliwe jednostki i uderzamy na ostatnie z Miast (5) nieprzyjaciela. Po drodze czeka na nas zasadzka (6), 210 chłopów), jednak oczywiście nie powstrzyma ona naszej dzielnej armii. Wróg nie ma żadnych szans. Ach, jak ja lubię takie błyskotliwe zwycięstwa!
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
01.06.2009 | Szymiii » Co to za screan. Zamek żywiołów. jednostki nieumar
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję