Heroes III: Warlords of Wastelands

Heroes III: Warlords of Wastelands
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes III: Warlords of Wastelands
Producent: New World Computing
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2001-10-28
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 81 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Heroes Chronicles: Warlords Of The Wasteland

Misja 4- The War for the Mudlands

Ważne informacje: Unicestwić wrogich Herosów i zająć wszystkie ich miasta. Śmierć Tarnuma oznacza naszą porażkę. Nasi bohaterowie maksymalnie mogą rozwijać się do 18 poziomu. Tarnum i dwóch najsilniejszych z naszych Herosów towarzyszyć nam będzie w kolejnym scenariuszu. Przed wyruszeniem do boju proponuję jako wsparcie wybrać Boots of Speed.

No, nareszcie jakaś większa mapa! Niestety misja w dalszym ciągu banalnie łatwa ;-(. Trójka naszych wrogów (choć walczą oni również ze sobą) znajduje się na dalekiej północy. Dodatkowo "pomarańczowi" są praktycznie odcięci od świata- minie bardzo dużo czasu nim, będą wstanie wyeliminować grupę Starożytnych Behemotów pilnujących Teleportu. Aby było jeszcze fajniej, od przeciwników jesteśmy oddzieleni Wieżami Strażniczymi, które tylko my (bo namioty znajdują się po naszej stronie) możemy przekroczyć. Spokojnie przejmujemy kontrolę nad pobliskimi kopalniami. Właściwie to poza Cyklopami (c), Jeźdźcami (k) i grupą ok. 60 Kuszników (m) w najbliższej okolicy nie ma potworów którym nie możemy już na starcie sprostać. Kierujemy się głównie na wschód i jak najszybciej przejmujemy pobliską wioskę (S), pilnuje jej mała grupa Ogrów). Jej rozbudowa jest wprawdzie ograniczona, jednak mimo wszystko możemy w niej rekrutować podstawowe jednostki. Do końca drugiego tygodnia "czyścimy" okolicę, rozbudowujemy zamek i rekrutujemy jednostki. W międzyczasie odwiedźcie Biały (7) i co ważniejsze- Fioletowy (6) Namiot. Możecie wpaść również na kawę ;-) do chaty Jasnowidza (8)- jeśli dostarczycie mu Ring of Life (znajduje się daleko na północnym wschodzie (8) to otrzymacie Tunic of thr Cyclops Kings (+4 do Siły Czarów). Jeśli na początku trzeciego tygodnia dysponujecie już dość liczną armią proponuje ruszyć z ofensywą- przekraczamy Fioletową Wieżę (6) i kierujemy się na północ. Z atakiem warto wysłać dwóch naszych Herosów- pierwszy (silniejszy) będzie prowadził naszą armię, zajmował się walkami, a drugi zajmował kopalnie, zbierał surowce itd. Szybko natkniecie się na neutralne (o ile któryś z naszych przeciwników go już nie podbił) Miasto (-). Jego rozbudowa jest dość ograniczona, jednak koniecznie wybudujcie Cage of Warlords, która podniesie o +1 statystykę Obrony wszystkich odwiedzających miasto Bohaterów (pamiętajcie, aby budować ten budynek we wszystkich fortecach któ

re zdobędziemy!). W pobliżu znajduje się chatka kolejnego Jasnowidza (9), dostępu do niej broni grupa Hydr (h), ok. 10 sztuk, bardzo silne). Za 9.000 sztuk złota możemy zakupić u niego odział 90 Jaszczurzych Łuczników i jest to moim zdaniem bardzo uczciwa oferta. Odwiedzamy pobliską stajnię (4) i wciąż przemy na północ (najszybciej poruszać się drogą). Przed nami następna, tym razem należąca do "Czerwonych" forteca. Po jej zdobyciu warto upewnić się, iż w okolicy nie ma żadnego z Herosów wroga i jeśli jakiś delikwent się gdzieś chowa, natychmiast skrócić go o głowę. Przed wyruszeniem w dalszą podróż opłaca zostawić w Fortecy grupkę obrońców- ot, na wszelki wypadek gdyby pojawił się kolejny z Bohaterów wroga (łobuzy o wiele szybciej niż my poruszają się po bagnach). Podążamy na zachód i szturmujemy należącą do "Niebieskich" Fortecę (N). Teraz pozostaje nam już tylko wyłapać i ubić Bohaterów nieprzyjaciela. Teoretycznie mogą znajdować się oni gdzieś na południu, w pobliżu neutralnej (przynajmniej na początku) osady (-). Dokładnie przeszukajcie okolice. Pozostał nam już tylko jeden przeciwnik- z jego wyeliminowaniem nie musicie się spieszyć. Rozwijajcie naszych Bohaterów walcząc z rozstawionymi na mapie przeciwnikami (szczególnie silne są pilnujące kopalni złota Anioły (a), odwiedzajcie miejsca mocy (1). W na zachód od centrum mapy znajduje się drzewo życia (2)- za niewielką opłatą każdy z odwiedzających je bohaterów awansuje na kolejny poziom. Pora przygotować się do głównej ofensywy. Podążamy na zachód eliminując broniących leśnego przesmyku kuszników (m). Na południu znajduje się Uniwersytet (U)- koniecznie go odwiedźcie i jeśli to możliwe nauczcie naszych najsilniejszych Bohaterów zdolności Dyplomacji. Dzięki temu większa ilość rozstawionych na mapie potworów będzie chciała się do nas przyłączyć. Kierujemy się na północ- Czerwonego Namiotu (5) pilnuje silna grupa Wyvern Monarch (w), ok. 10 sztuk). Dalej możecie pokusić się o zdobycie następnej osady (choćby po to by wybudować w niej Hall of Valhalla) i zabrać artefakt którego poszukuje Jasnowidz (8), choć na tym poziomie gry nie ma to już większego znaczenia). Po zebraniu wystarczająco silnej armii przekraczamy Białą Wieżę (7) i napadamy na Fortecę (P) ostatniego, "pomarańczowego" przeciwnika. Ponieważ teren ogrodzony jest górami, tak więc wyłapanie i zgładzenie jego Herosów będzie banalnie proste.
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
01.06.2009 | Szymiii » Co to za screan. Zamek żywiołów. jednostki nieumar
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję