Heroes III: Warlords of Wastelands
Tytuł: Heroes III: Warlords of Wastelands
Producent: New World Computing
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2001-10-28
Premiera Świat:
Autor: MAO
Heroes Chronicles: Warlords Of The Wasteland
Ważne informacje: Pokonać Czarodzieja Kurlosa i uwolnić więzionych Bardów. Zająć jedyne miasto nieprzyjaciela. Śmierć Tarnuma oznacza naszą porażkę. Na wykonanie zadania mamy trzy miesiące. Nasi bohaterowie maksymalnie mogą rozwijać się do 15 poziomu. Tarnum i dwóch najsilniejszych z naszych Herosów towarzyszyć nam będzie w kolejnym scenariuszu. Przed wyruszeniem do boju proponuję jako wsparcie wybrać +1 do statystyki Obrony.
Przed nami walka z czasem. Niestety programiści przesadzili z limitem- misję bez problemów można ukończyć w miesiąc z małym haczykiem, nie musicie się wiec specjalnie spieszyć. Nasz przeciwnik w żaden sposób nam nie zagraża, aż do końca gry spokojnie będzie czekał w swoim zamku (ewentualnie wałęsając się po jego okolicach). Na mapie znajduje się kilka wież granicznych różnego koloru- aby je przekroczyć wcześniej musimy odwiedzić namiot o tym samym kolorze. Banał ;-). Spokojnie i bez ryzyka opanowujemy pobliską okolice. Zwróćcie uwagę na fakt, iż do kolejnej misji zabierzemy trzech Bohaterów- natychmiast zatrudnijcie kolejnego Herosa i rozpocznijcie jego trening (skupcie się na odwiedzaniu miejsc mocy (1) i dających punkty doświadczenia obelisków). Nasze najbliższe tereny (ograniczone wieżami) można opanować w ciągu tygodnia (uwaga przy walce z Rookami (r). Jeśli zdecydujecie się przeszukać pobliską Piramidę (na razie to odradzam, bardzo silna grupa obrońców) to zwróćcie uwagę, aby zrobił to Bohater posiadający umiejętność Wisdom podniesioną do poziomu Ekspert- najczęściej nagrodą jest czar piątego poziomu, którego bez odpowiedniej Wiedzy nasz Heros nie będzie mógł zapamiętać. Najwyższa pora "dobrać" się do pierwszego, Niebieskiego Namiotu (6)- trzeba skopać tyłki bandzie (ok. 21) pilnujących go Narmandów (łobuzy są zaskakująco wytrzym