Heroes III: Warlords of Wastelands

Heroes III: Warlords of Wastelands
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes III: Warlords of Wastelands
Producent: New World Computing
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2001-10-28
Premiera Świat:
Autor: MAO
Ocena
czytelników 81 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Heroes Chronicles: Warlords Of The Wasteland

Misja 2- The Criminal King

Ważne informacje: Musimy zając trzy Miasta i wyeliminować wszystkich Herosów przeciwnika. Śmierć Tarnuma oznacza naszą porażkę. Nasi bohaterowie maksymalnie mogą rozwijać się do 11 poziomu. Tarnum i najsilniejszy z naszych Herosów towarzyszył nam będzie w kolejnym scenariuszu. Przed wyruszeniem do boju proponuję jako wsparcie wybrać 10 Wilczych Jeźdźców.

Kolejna bardzo łatwa, dająca ukończyć się w miesiąc misja. Początek jest prawie identyczny- przekazujemy wszystkie jednostki Tarnumowi i "czyścimy" okolicę. Niestety nie możemy zabrać jednostek umieszczonych w pobliskim Garnizonie. Aby eksploatacja terenu przebiegała sprawniej odwiedzamy pobliską stajnię (2)- ten manewr należy powtarzać, wraz z początkiem każdego tygodnia. Kierujemy się na południe- z wyjątkiem Burzowych Ptaków (t), (Thunder birds) ubicie rozmieszczonych na mapie potworów nie stanowi większego problemu (cześć z nich nawet się do nas przyłączy). Pamiętajcie o cotygodniowym odwiedzaniu miejsc, w których możemy rekrutować jednostki (9)- szczególnie ważne jest znajdująca się na południu Jaskinia (po wyeliminowaniu broniącej jej Rook, możemy co tydzień zatrudniać 3 Ptaszyska). W drugim tygodniu, gdy wasza armia będzie troszkę liczniejsza skorzystajcie z Teleportu (6) który przeniesie was do ukrytej doliny. Teraz pozostaje już tylko ubić grupę ok. 12 Burzowych Ptaków (uwaga, trudna potyczka!) i przejąć kontrolę nad kopalnią. Najwyższy czas pomyśleć o ofensywie. Proponuję zacząć od odwiedzenia chatki Magów (9a) dzięki którym dokładnie poznamy pozycję wroga. Ruszamy do boju- eliminujemy grupę Przeraz (n) i podążamy w kieru

nku pierwszego z Zamków wroga (3). Wcześniej musimy przedrzeć się przez zasadzkę (z), 15 Stone Gargoyles, 20 Master Gremlins) i rozprawić się z załogą Garnizonu (10 Iron Golems, 15 Stone Gargoyles, 20 Master Gremlin i 7 Magi). Eliminujemy Herosów wroga (spróbujcie ich zaskoczyć i ubić poza Zamkiem) i przejmujemy warownie. Koniecznie wybudujcie w niej Wall of Knowledge- podniesie to o +1 Wiedzę wszystkich odwiedzających miasto Bohaterów. Oczywiście po zdobyciu kolejnych dwóch miast należy postąpić identycznie. Jeśli wasza armia jest jeszcze dość silna proponuję natychmiast wyruszyć z atakiem na kolejne miasto wroga (przejęciem pobliskich kopalni niech zajmie się drugi z naszych Bohaterów). Ewentualnie możecie poczekać do początku tygodnia- warto wspomnieć, iż dwudziestego dnia rozgrywki w naszym mieście samoistnie zostanie wybudowana Jama Behemotów, pozwalając nam na rekrutację tych potężnych potworów. Podobnie jak w poprzednim scenariuszu największy problem sprawi wyeliminowanie jednostek pilnujących teleportu (7)- ok. 12 Behemotów (b). Po drugiej stronie czeka na nas jedynie grupka Arch Magów- łatwizna. Zdobywamy drugi z Zamków (4), uzupełniamy straty i korzystając z pobliskiego Teleportu (8) wyruszamy stoczyć finałową batalię. Zalecam pewną ostrożność- nasz przeciwnik może dysponować dość silną armią. Przed ruszeniem na Zamek (5) polecam odwiedzić pobliski Fort (F) w którym możemy ulepszać nasze jednostki (np. Behemoty do Starożytnych Behemotów). Przypominam również, aby przed zadaniem ostatecznego ciosu wrogowi odwiedzić wszystkie miejsca mocy (1), pamiętajcie o pobliskim Ołtarzu) i rozwinąć obydwu naszych Bohaterów to maksymalnego poziomu.
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
01.06.2009 | Szymiii » Co to za screan. Zamek żywiołów. jednostki nieumar
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję