Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów

Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 75 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów



9. „Buntownicy” Broń wiosek. Najważniejsze są z tyłu i pośrodku. Zaatakują ciebie dwie duże armie: Mirallian L i Elfów E. Rzucaj w nich czarami ile się da. Penetruj lasy w poszukiwaniu sprzymierzeńców. Zaznaczeni są oni zielonymi strzałkami. Zabij dwu dowódców i przetrwaj. Wygrałeś.







10. „Tabory z zaopatrzeniem” Zajmij tabory. Zacznij od lewej lub prawej strony. Nie atakuj centrum. Przeciwnik posiada prężną armię z wieloma konnymi. Kryj się za nierównościami i w lasach. Po oczyszczeniu jednego z bocznych taborów możesz atakować następne. Masz bazę do uzupełniania jednostek. Zajmujesz wszystkie i odnosisz zwycięstwo. Jest jeszcze dodatkowe miejsce nad brzegiem jeziora.







11. „Mroczny mag” Nie rozdrabniaj oddziałów. Skup się tylko na fortach gdzie mroczny mag ma przebywać. Nie atakuj gdzieś indziej. Masz za słabe na to wojsko. Przynajmniej w teorii. Podążaj czerwonym szlakiem. Raniąc maga (całość jego punktów życiowych), on przechodzi do następnego i do ostatniego fortu. Tam go dopiero zabijesz. Wróg ma silną opancerzoną piechotę i kawalerię. Eliminujesz maga i wygrywasz.











12. „Zamek Barona” Tutaj też tylko umieszczam zrzuty bez wskazywania celu. Cel jest jasny. Wielka twierdza mocno się broni. Zajmij wioski, uzupełnij zapasy i niszcz wroga. Ważne, abyś zniszczył katapulty, które mogą nieźle narozrabiać w twoich szeregach.











13. „Rycerze z obcych stron” Tak jak wyżej nie umieszczam strzałek. Po prostu walna bitwa. Zabij wyznaczoną liczbę wojsk nieprzyjaciela. Sprawdzisz ją w menu zadań. Walcz dzielnie. Jest też dodatkowe miejsce. Pokazuję je na screenie.









14. Ostatnia misja. Znów zamek podobny jak misja zamku barona, z tym, że większy i otoczony barierą. Podtrzymuje ją trzech magów, w których fortach należy zniszczyć drogą, jaką pokazuję. Popatrz na wskazówki z „Zamku Barona”. Fioletową i zieloną strzałką pokazuję możliwość otrzymania dwu sprzymierzonych jednostek. Dojście do tych samych celów innymi szlakami. Walka jest długa i wyczerpująca. Po wyeliminowaniu magów opada bariera na miastem molochem. Opanowujemy je. Koniec GRY.

Autor: Kizik
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » To jest po prostu super.
02.02.2010 | Klemento » No a czy ta gra jest... Strategiczna czy jaka?
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję