Fahrenheit

Fahrenheit
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 89 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Fahrenheit
Rozdział 20 - Twarzą w twarz

Bohaterowie: Lucas, Carla

Wstań i szybko schowaj wydruk komputerowy i książkę Szekspira. W rozmowie z Carlą mów cały czas prawdę (jeśli wygrasz element zręcznościowy, przeczytasz jej myśli). Skłam dopiero na temat zabandażowanych rąk.

Gdy Lucas wyjdzie do łazienki, jako Carla zabierz jego pióro, obejrzyj zdjęcie, zabierz książkę Szekspira i wydruk z szuflady.

Fahrenheit 223729,3
(Rysunek 21) Wystarczy, że wykonasz dwie czynności - najłatwiej znaleźć pióro (na biurku) i wydruk (w szufladzie po lewej).


Czego nie warto robić: nie schować dowodów, motać się w zeznaniach (aresztowanie), jako Carla - nie zabrać żadnego z przedmiotów.

Rozdział 21 - Powrót do Agahty

Bohater: Lucas

Wejdź do domu i znajdź zwłoki w salonie. Pobiegnij do pokoju z krukami - w szafce z nasionami znajdziesz klucz. Otwórz nim klatkę i zabierz gazetę. Ucieknij przez okno w salonie.

Czego nie warto robić: badać zwłok staruszki (-30), czekać, aż przyjedzie policja.

Rozdział 22 - Szczęśliwej Rocznicy!

Bohater: Carla, Tyler

Wyjmij szampana z lodówki i włącz piekarnik. Włącz muzykę, zatańcz z Sam (+30).

Fahrenheit 223729,4
(Rysunek 22) W głównym menu, w dziale bonusów można za 20 punktów kupić film, w którym Sam tańczy na stole dla Tylera. Finał jest iście bombowy! Dozwolone od lat 18.


Jako Carla musisz znaleźć dowody winy Lucasa. Najprościej to zrobić, porównując ekspertyzę odcisków palców z pióra (są w komputerze) z tymi z baru (na biurku Tylera). Możesz też połączyć wycinek papieru z wydrukiem komputerowym z firmy Lucasa.

Fahrenheit 223730,5
(Rysunek 23) Wydruk leży na biurku Carli, wycinek - na Tylera. Pierwszy trzeba zapamiętać, przy drugim - wybrać opcję "Dopasuj".


Ewentualnie można pokazać zdjęcie Lucasa policjantowi Martinowi czy porównać dedykację z książki z aktami osobowymi podejrzanego (fakt, że ma brata z inicjałami MK). Zadzwoń do Tylera i odbierz nim telefon, zostawiając biedną Sam samą.

Czego nie warto robić: nie tańczyć z Sam, guzdrać się jako Carla (-20, zmęczenie), nie odebrać telefonu.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję