Fahrenheit

Fahrenheit
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fahrenheit
Producent: Quantic Dream
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2005-11-18
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 89 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Fahrenheit
Rozdział 16 - Pytania i pociski

Bohater: Carla

Porozmawiaj z policjantem (dowolne tematy). Między każdą sesją pytań będziesz musiał poćwiczyć na strzelnicy. Za każde udane strzelanie dostaniesz 10 punktów do samopoczucia.

Czego nie warto robić: chybiać na strzelnicy. Słaby wynik oznacza stratę 10 punktów.

Rozdział 17 - Podwój lub zrezygnuj

Bohater: Tyler

Po prostu wygraj mecz koszykówki (+20), a wcześniej śmiej się ze stroju rywala (+5).

Czego nie warto robić: przegrać (-20).

Rozdział 18 - Burza

Bohaterowie: Lucas, Marcus

Odbierz telefon i przebrnij przez jeden z najtrudniejszych (i najdłuższych) elementów zręcznościowych.

Jako Marcus szybko podbiegnij do drzwi, zadzwoń, a następnie je wyważ. Pobiegnij na balkon, spojrzyj na balustradę i wyciągnij swego brata.

Fahrenheit 223728,1
(Rysunek 19) By wciągnąć Lucasa na górę, należy szybko wciskać klawisze kierunkowe.


Czego nie warto robić: nie zdążyć wyciągnąć Lucasa na czas.

Rozdział 19 - Zły omen

Bohaterowie: Carla, Tyler

Odbierz telefon, ubierz się. W wolnej chwili obejrzyj telewizję (+5) i coś zjedz (+5).

Fahrenheit 223729,2
(Rysunek 20) Aby otworzyć drzwi, Carla musi być ubrana (szafa jest w sypialni). Nie można przyjmować gościa w stringach.


Gdy przyjdzie Tommy, podaj mu kieliszki (+5), napij się wina i rozmawiaj z nim o banku (+20). Wróżenia z kart tarota nie da się uniknąć (-30).

Gdy Tommy wyjdzie, przejmij kontrolę nad Tylerem. Podejdź do biurka Carli i przeczytaj gazetę (+10), zadzwoń do swojej partnerki i przefaksuj jej wycinek.

Jako Carla wyjmij faks i idź z nim do Tommy'ego (mieszka naprzeciwko). Po rozmowie wróć do domu i zadzwoń do Tylera, by zbadał wycinek. Jako Tyler usiądź przy biurku, włącz lampkę i obejrzyj wycinek. Manewrując kierunkiem światła (kursorami), zobaczysz kod wodny banku (+10).

Czego nie warto robić: w rozmowie z Tommym pytać o Carlę (-5) lub pracę (-5), guzdrać się jako Tyler (-30).
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję