Earth 2160
Sztab VVeteranów
Tytuł: Earth 2160
Producent: Reality Pump
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2005-07-08
Premiera Świat:
Autor: 5569
Tytuł: Earth 2160
Producent: Reality Pump
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2005-07-08
Premiera Świat:
Autor: 5569
Earth 2160 - opis jednostek | ||||||
Unia Cywilizowanych Stanów
Podczas podróży na Marsa, komputer pokładowy zabił załogę. Dzięki „resztkom” ludzi i maszyn powstała bezlitosna armia cyborgów. Tak więc teraz zamiast żywymi żołnierzami, w armii UCS będziemy dowodzić robotami. Podstawowe budynki budują u nich Drony, a następnie do budynków są dołączane dodatki. Jednostki UCS
1. Silver One mkIII – doskonale nadaje się do zwalczania piechoty wroga. Niewrażliwy na broń biologiczną. Koszt: kryształy 10, metal 170. 2. Silver P – cyborg-eksterminator, ze świetnym zintegrowanym miotaczem plazmy. Koszt: kryształy 20, metal 200. 3. Decker mkIII – Silver One zmodyfikowany o łamacz kodów i system umożliwiający bezprzewodowe połączenie z jednostką centralną wroga. Koszt: kryształy 45, metal 300. 4. Termit – jednostka wydobywcza. Koszt: kryształy 40, metal 630. 5. Dron – latający pojazd konstrukcyjny. Posiada również umiejętność naprawy pojazdów. Koszt: kryształy140, metal 110. 6. Reloader – latająca jednostka wsparcia. Wielki pojazd produkujący amunicje. Reolader porusza się wolno ze względu na swoje rozmiary. Nie ma też pancerza. Koszt: kryształy190, metal 410. 7. Spider - lekki, mech rozpoznawczy, skonstruowany do eliminacji jednostek chemicznych. Jest bardzo szybki. Jego wyjątkową zdolnością jest przybieranie optymalnej pozycji bojowej. Koszt: kryształy 110, metal 190. 8. Scarab - szybki i zwrotny pojazd latający. Ze względu na swój słaby pancerz, jego najlepszą funkcją jest zwiad. Koszt: kryształy125 metal 220. 9. Kondor - jest to latająca artyleria niezawodna w niszczeniu budynków wroga. Niestety nie można na niej zamontować innej broni. Koszt: kryształy 420, metal 665. 10. Kazuar – uniwersalna jednostka bojowa, na którą można zamontować wszelakie uzbrojenie – może być jednostką szturmową, obrony przeciw lotniczej lub lekkiej altylerii. Jest średnio wytrzymałą jednostką, ale chyba najlepszą jednsotką w swojej klasie. Koszt: kryształy 145, metal 245. 11. Jaguar – opierając się na konstrukcji Kauzara, stworzono Jaguara – ciężką jednostkę bojową. Jest mniej zwrotny i szybki, ale ma dobry pancerz i lepsze uzbrojenie. Koszt: kryształy 410, metal 975. 12. Lion – największy mech bojowy UCS. Można na nim zamontować olbrzymie ilości uzbrojenia. Koszt: kryształy 810, metal 1075. 13. Scorpion – jednostka wsparcia. Ma niebywałą stabilność, która jest bardzo ważna przy oddawaniu strzałów na dużą odległość. Jest to mobilna artyleria, wymagająca wsparcia jednostek linowych. Koszt: kryształy 360, metal 755. 14. Beetelte - zautomatyzowany bombowiec taktyczny, operujący z lotniska. Koszt: kryształy 300, metal 46. Morphidzi Takiej rasy w grach jeszcze nie było! Przez konflikt na Marsie obcy zbudzili się ze snu i zaczęli walczyć z innymi frakcjami. Nie mają budynków, nie mają nic do wynalezienia. Ich słabe jednostki mogę w zastraszającym tempie mnożyć się. Pijąc wodę matki obcych mogą się klonować lub przemieniać w inne jednostki. A te w jeszcze inne. Jednostki obcych a) naziemne:
1. Mantian Lady – głównym zadaniem tej jednostki jest klonowanie samej siebie oraz przemiana w podstawową jednostkę Formidian Trooper oraz w strukturę obronną Orchadian Nest. Dodatkowo jej obecność przyśpiesz regenerację tkanek pozostałych Morphidów. 2. Formidian Trooper – podstawowa jednostka bojowa Morphidów. Może się przemieniać w Mantian Princess i Formidian Guardian. 3. Mantian Princess – poza klonowaniem może się przemieniać w dwie jednostki bojowe: Hemripterian Defender i Hermipterian Grenadier. Może się też przemieniać w Mantian Queen. Jej specjalną zdolnością są receptory, które umożliwiają wykrycie najmniejszych drgań gruntu. 4. Formidian Gwardian – najlepszy organizm bojowy z gatunku Formidian. 5. Mantian Queen – może się przemienić w Coleopian Tank i Arachian Exterminator. Posiada również zdolność wykrywania kamuflaży. Może się przemienić w formę wyjściową – Mantian Lady. 6. Hermipterian Defender – niszczy tylko jednostki powietrzne . Może się okopać. 7. Hermipterian Grenadier – jego najlepszym zastosowaniem jest niszczenie umocnień. Może się okopać. 8. Arachian Exterminator – świetna jednostka do burzenia konstrukcji. Może się przemieniać w Arachian Demolisher. 9. Arachian Demolisher – to jeszcze lepszy eksterminator budowli. 10. Coleopian Tank – trzon sił uderzeniowych Morphidów. Może się przemienić w Oryctian Tank i Gryllopian Brainer, 11. Oryctian Tank – ulepszony i jeszcze wolniejszy Coleopian Tank. 12. Gryllopian Brainer – dzięki kilku modyfikacjom receptory zmieniły się w nadajniki fal dźwiękowych dzięki czemu Gryllopian Tank zadaje uszkodzenia psychiczne. 13. Orchidian Nest – podstawowa struktura obronna. Może się transformować w Cctacian Nest lub Dorserian Nest. Cactacian Nest – jej głównym celem jest niszczenie jednostek naziemnych. Jest bezbronna wobec ataków z powietrza. 14. Drosierian Nest – jej specjalnością jest zwalczanie celów powietrznych. Nie niszczy jednostek naziemnych. 15. Cactacian Lair – ulepszona Cactacian Nest. 16. Drosierian Lair – ulepszona Drosierian Nest. b) powietrzne:
1. Replioatours – poza klonowaniem może transformować się w Morphoratorus. 2. Morphoratorus – może transformować się w latająca jednostki bojowe używając metalu. Daje możliwość przemiany w Morphorator Light Cruisera lub cztery Postomory. 3. Postomor Figter – najmniejszy statek, Morphidów lecz jako jedyny ma efektywną ochronę przed bronią energetyczną i plazmową. 4. Morphoratus Light Cruiser – stanowi podstawę floty Morphidów. Może zostać przetransformowany w Posomora Heavy Cruisera i w Postomor Destroyera. 5. Postomor Heavy Cruiser – największa jednostka używana do niszczenia celów naziemnych. 6. Postomor Destroyer – najpotężniejsza jednostka Morphidów. Może atakować cele naziemne i powietrzne. | ||||||
Autor: 5569 | ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
22.12.2008 |
Mikiss »
Całkiem przyjemna gra, podoba mi sie pomysł projek
więcej komentarzy
dodaj komentarz