Company of Heroes
Sztab VVeteranów
Tytuł: Company of Heroes
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-09-29
Premiera Świat:
Autor: Matis
Tytuł: Company of Heroes
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2006-09-29
Premiera Świat:
Autor: Matis
Company of Heroes: Kompania Braci
Ekran dowódcy Kompanii:
Nasz dowódca zdobywa doświadczenie. Za każdą zniszczoną jednostkę (i za własną poległą w boju), każdy wybudowany i zniszczony budynek otrzymujemy punkty doświadczenia. Zapełniają one stopniowo okrąg, widoczny w centrum panelu kontrolnego. Po jedynym pełnym „obrocie” zyskujemy jeden punkt, do wydania.
Na początku rozgrywki mamy możliwość wyboru jednego z trzech „drzewek” dla każdej nacji. Każde z drzewek ma dwa rozgałęzienia, które możemy rozwijać jednocześnie. Aby zyskać lepszą umiejętność, należy wcześniej odblokować tą, która znajduje się pod nią.
Oprócz kosztu wykupu część umiejętności wymaga pokrycia dodatkowych kosztów przy ich używaniu – te zostaną oznaczone „*”. Umiejętności, które posiadają dodatkowe koszty przy użyciu muszą się „regenerować” pomiędzy kolejnymi ich użyciami.
Alianci
Kompania piechoty
Posiłki
Szybkie reagowanie
Koszt wykupu:1
Opis: Znaczenie przyspiesza szkolenie jednostek piechoty.
Rangerzy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Przywołuje na pole bitwy oddział Rangerów
Grupa bojowa z poza mapy *
Koszt wykupu: 4
Opis: Przywołuje na pole bitwy rezerwy batalionowe – po części losowy zbitek pojazdów (zwłaszcza lekkich) i piechoty. Dobre w krytycznych momentach.
Obrona
Operacje obronne
Koszt wykupu: 1
Opis: Umożliwia strzelcom budowę podstawowych fortyfikacji polowych.
Wzywanie ostrzału z poza mapy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Ostrzał z haubic spoza mapy na dany obszar. Skuteczne wsparcie ogniowe, idealne jako wykończenie ataku albo obrona w nagłych przypadkach.
Haubica 105 mm *
Koszt wykupu: 2
Opis: Umożliwia inżynierom budowę Haubic 105 mm.
Kompania Powietrzno-Desantowa.
Zrzut z powietrza
Zrzut spadochroniarzy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie oddział spadochroniarzy.
Zrzut działa 57 mm *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie działo przeciw pancerne 57 mm wraz z obsługą.
Zrzut zaopatrzenia *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie skrzynki z paliwem i amunicją oraz trochę broni ciężkiej – moździerz i CKM. Przy zrzucaniu należy zachować szczególną ostrożność, aby transport
nie wpadł w ręce nieprzyjaciela, który może go przejąć.
Wsparcie lotnicze
Rozpoznanie lotnicze *
Koszt wykupu: 1
Opis: Wysyła samolot P–47 na wybrany obszar, w celu dokonania rekonesansu. Niezwykle przydatna umiejętność, pomaga zorientować się w sytuacji. W połączeniu z umiejętnościami z drzewka „Zrzut z powietrza” stanowi idealny zestaw – można odkryć fragment mapy samolotem, bez narażania naszych żołnierzy, a następnie, gdy maszyna jest jeszcze w powietrzu użyć którejś z umiejętności zrzutu.
Ostrzał lotniczy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Ostrzał z karabinków samolotu P–47. Dobry na zgrupowania piechoty. Należy dobrze używać tej umiejętności, gdyż wybieramy jedynie kierunek ostrzału, a samolot przelatuje tylko raz.
Nalot bombowy *
Koszt wykupu: 3
Opis: Zrzut bomb z samolotu P–47. Dobry na jednostki pancerne, ew. zbiorowiska piechoty. Podobnie jak w wypadku poprzedniej umiejętności należy używać jej z uwagą, gdyż wybieramy jedynie kierunek zrzutu i maszyna atakuje tylko raz.
Kompania pancerna
Wsparcie pancerne
Szybkie rozmieszczanie
Koszt wykupu: 1
Opis: Znaczenie przyspiesza produkcję czołgów
Naprawy Polowe *
Koszt wykupu: 2
Opis: Gdy ta umiejętność jest aktywna załogi czołgów dokonują napraw czołgów w warunkach polowych, bez pomocy inżynierów.
Ciężki Czołg M 26 Pershing *
Koszt wykupu: 4
Opis: Przywołuje na pole bitwy ciężki czołg M26
Logistyka
Najazd
Koszt wykupu: 2
Opis: Umożliwia lekkim pojazdom (Jeep, M3 i M8) przejmowanie punktów strategicznych. Przydatna umiejętność, umożliwia błyskawiczne przejęcie punktów strategicznych pojazdami, które są zabójcze dla piechoty bez broni ciężkiej (M3 i M8), ew. są bardzo szybkie (Jeep). Można także pokusić się o jednoczesne przejmowanie punktu i przewiezienie kilku oddziałów piechoty, które mogą zając pobliskie budynki / inne punkty (przy użyciu transportera M3).
Machina wojenna Aliantów*
Koszt wykupu: 2
Opis: Gdy ta umiejętność jest aktywowana zniszczone czołgi są zastępowane przez nowe maszyny. Przydatne przy zmasowanym natarciu pancernym na ciężko uzbrojone siły nieprzyjaciela. Uruchamiać w sytuacji, gdy którejś z naszych maszyn grozi zniszczenie. Czas trwania umiejętności nie jest zbyt długi i dość długo się „regeneruje”
Nasz dowódca zdobywa doświadczenie. Za każdą zniszczoną jednostkę (i za własną poległą w boju), każdy wybudowany i zniszczony budynek otrzymujemy punkty doświadczenia. Zapełniają one stopniowo okrąg, widoczny w centrum panelu kontrolnego. Po jedynym pełnym „obrocie” zyskujemy jeden punkt, do wydania.
Na początku rozgrywki mamy możliwość wyboru jednego z trzech „drzewek” dla każdej nacji. Każde z drzewek ma dwa rozgałęzienia, które możemy rozwijać jednocześnie. Aby zyskać lepszą umiejętność, należy wcześniej odblokować tą, która znajduje się pod nią.
Oprócz kosztu wykupu część umiejętności wymaga pokrycia dodatkowych kosztów przy ich używaniu – te zostaną oznaczone „*”. Umiejętności, które posiadają dodatkowe koszty przy użyciu muszą się „regenerować” pomiędzy kolejnymi ich użyciami.
Alianci
Kompania piechoty
Posiłki
Szybkie reagowanie
Koszt wykupu:1
Opis: Znaczenie przyspiesza szkolenie jednostek piechoty.
Rangerzy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Przywołuje na pole bitwy oddział Rangerów
Grupa bojowa z poza mapy *
Koszt wykupu: 4
Opis: Przywołuje na pole bitwy rezerwy batalionowe – po części losowy zbitek pojazdów (zwłaszcza lekkich) i piechoty. Dobre w krytycznych momentach.
Obrona
Operacje obronne
Koszt wykupu: 1
Opis: Umożliwia strzelcom budowę podstawowych fortyfikacji polowych.
Wzywanie ostrzału z poza mapy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Ostrzał z haubic spoza mapy na dany obszar. Skuteczne wsparcie ogniowe, idealne jako wykończenie ataku albo obrona w nagłych przypadkach.
Haubica 105 mm *
Koszt wykupu: 2
Opis: Umożliwia inżynierom budowę Haubic 105 mm.
Kompania Powietrzno-Desantowa.
Zrzut z powietrza
Zrzut spadochroniarzy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie oddział spadochroniarzy.
Zrzut działa 57 mm *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie działo przeciw pancerne 57 mm wraz z obsługą.
Zrzut zaopatrzenia *
Koszt wykupu: 2
Opis: Zrzuca na odkrytym terenie skrzynki z paliwem i amunicją oraz trochę broni ciężkiej – moździerz i CKM. Przy zrzucaniu należy zachować szczególną ostrożność, aby transport
Wsparcie lotnicze
Rozpoznanie lotnicze *
Koszt wykupu: 1
Opis: Wysyła samolot P–47 na wybrany obszar, w celu dokonania rekonesansu. Niezwykle przydatna umiejętność, pomaga zorientować się w sytuacji. W połączeniu z umiejętnościami z drzewka „Zrzut z powietrza” stanowi idealny zestaw – można odkryć fragment mapy samolotem, bez narażania naszych żołnierzy, a następnie, gdy maszyna jest jeszcze w powietrzu użyć którejś z umiejętności zrzutu.
Ostrzał lotniczy *
Koszt wykupu: 2
Opis: Ostrzał z karabinków samolotu P–47. Dobry na zgrupowania piechoty. Należy dobrze używać tej umiejętności, gdyż wybieramy jedynie kierunek ostrzału, a samolot przelatuje tylko raz.
Nalot bombowy *
Koszt wykupu: 3
Opis: Zrzut bomb z samolotu P–47. Dobry na jednostki pancerne, ew. zbiorowiska piechoty. Podobnie jak w wypadku poprzedniej umiejętności należy używać jej z uwagą, gdyż wybieramy jedynie kierunek zrzutu i maszyna atakuje tylko raz.
Kompania pancerna
Wsparcie pancerne
Szybkie rozmieszczanie
Koszt wykupu: 1
Opis: Znaczenie przyspiesza produkcję czołgów
Naprawy Polowe *
Koszt wykupu: 2
Opis: Gdy ta umiejętność jest aktywna załogi czołgów dokonują napraw czołgów w warunkach polowych, bez pomocy inżynierów.
Ciężki Czołg M 26 Pershing *
Koszt wykupu: 4
Opis: Przywołuje na pole bitwy ciężki czołg M26
Logistyka
Najazd
Koszt wykupu: 2
Opis: Umożliwia lekkim pojazdom (Jeep, M3 i M8) przejmowanie punktów strategicznych. Przydatna umiejętność, umożliwia błyskawiczne przejęcie punktów strategicznych pojazdami, które są zabójcze dla piechoty bez broni ciężkiej (M3 i M8), ew. są bardzo szybkie (Jeep). Można także pokusić się o jednoczesne przejmowanie punktu i przewiezienie kilku oddziałów piechoty, które mogą zając pobliskie budynki / inne punkty (przy użyciu transportera M3).
Machina wojenna Aliantów*
Koszt wykupu: 2
Opis: Gdy ta umiejętność jest aktywowana zniszczone czołgi są zastępowane przez nowe maszyny. Przydatne przy zmasowanym natarciu pancernym na ciężko uzbrojone siły nieprzyjaciela. Uruchamiać w sytuacji, gdy którejś z naszych maszyn grozi zniszczenie. Czas trwania umiejętności nie jest zbyt długi i dość długo się „regeneruje”
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
Zdjęcia zgaleri są wspaniałe
więcej komentarzy
dodaj komentarz