Command and Conquer: Generals

Command and Conquer: Generals
Sztab VVeteranów
Tytuł: Command and Conquer: Generals
Producent: EA Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2003-11-13
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 88 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Command & Conquer: Generals
Misja 2

Cel: 1. Zniszczyć centrum konferencyjne i struktury wroga znajdujące się na parkingu. Cel dodatkowy: Wysadzić fabrykę toksyn

Szybko rozpoczynamy budowę bazy stawiając kolejno: centrum dowodzenia, elektrownie nuklearną i centrum dostawcze w pobliżu zasobów znajdujących się na północy. Następnie przechodzimy do budowy struktur wojennych. Jak najszybciej wybudujcie radar w centrum dowodzenia- bez niego nie da się wręcz prowadzić działań wojennych. Podobnie jak wcześniej tworzymy trzy ciężarówki dostawcze i przechodzimy do działań ofensywnych. Ponieważ w mieście znajduje się wiele budynków mieszkalnych, warto je wykorzystać i umieścić w nich naszą piechotę.

Oprócz trenowania jej w koszarach, co pewien czas będziemy zasilani transportami kolejowymi. Jeśli napotkacie budynek zajęty przez przeciwnika (poznacie to po wiszącej na nim zielonej fladze) wyślijcie kilka smoczych czołgów, które w kilka chwil zmuszą nieprzyjaciela do ucieczki. Jest to o wiele bardziej wygodna i szybsza metoda niż niszczenie całego budynku. Punkt generalski przeznaczamy na umiejętność zapory artyleryjskiej regularnie bombarując pozycje wroga. Proponuje zacząć od wykonania celu dodatkowego, czyli zniszczenia fabryki toksyn która znajduje się na północnym wschodzie. Wysyłamy 6 czołgów Battlemaster i w ciągu kilku chwil zamieniamy fabrykę w kupkę gruzu. Nastąpi skażenie otoczenia, dlatego warto na chwilę wstrzymać ofensywę i wycofać nasze siły. Uważajcie na częste ataki GLA z wykorzystaniem samochodów pułapek- chwila nieuwagi może was drogo kosztować!

Gdy skarżenie otoczenia opadnie, przystępujemy do frontalnego ataku niszcząc budynek handlarzy broni - fabryka toksyn w pełni zniszczona, zadanie wykonane. Kolejny punkt generalski przeznaczamy na umiejętność reperacji w nagłej potrzebie. Opracujcie technologię przejmowania budynków wroga i wyślijcie kilku żołnierzy z misją przejęcia rafinerii ropy znajdującej się obok zniszczonej fabryki toksyn (rys. 20).Command & Conquer Generals 161439,3 Dzięki niej o 10% zmniejszy się cena produkcji czołgów. Najwyższa pora zając się wykonaniem naszego głównego celu. Centrum konferencyjne znajduje się na parkingu na południowym wschodzie. Jest ono dość silnie bronione, dlatego proponuje zebrać armię liczącą przynajmniej 10 czołgów Battlemaster, 3 smocze czołgi i w miarę możliwości wspomagać się ogniem artyleryjskim. Podczas ataku zwróćcie szczególną uwagę by nasze jednostki były wykorzystywane zgodnie z ich przeznaczeniem- czołgi Battlemaster niszczą pojazdy i budynki, podczas gdy smocze czołgi rozprawiają się z piechotą wroga. Zauważcie, że równie dobrze możemy ją najzwyczajniej rozjechać! Po przedarciu się na parking, rozpoczynamy od zniszczenia znajdującej się tam bazy nieprzyjaciela (3 budynki), albowiem inaczej wciąż będzie on tworzył nowe siły obrońców (rys. 21).Command & Conquer Generals 161440,4 Dopiero teraz spokojnie wysadzamy centrum konferencyjna. Zwróćcie uwagę, iż ono również składa się z trzech budynków (jeden główny plus dwa małe, cywilne po bokach).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
29.04.2013 | KondzioSlayer » Mnie zastanawia rys.nr 33...z takim oddziałem to c
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję