Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Cold Fear

Etap 4 – Uwolnić Annę.

Ponieważ masz już kody, możesz zejść na dół po schodach i otworzyć drzwi znajdujące się na końcu pokładu po prawej stronie. Zabij Zombie pamiętając by ubić też mutanta który wypełznie z jego zwłok (od tej pory będzie to zasadą). Zejdź na dół i przejdź do kolejnej sali pokonując Zombie, paląc kokon (rysunek 7) i zabierając klucz magnetyczny do maszynowni. Możesz wejść na górę i zabrać apteczkę i amunicje – wrócisz tu również za chwile. Cofnij się do poprzedniego pomieszczenia i otwórz kluczem zamknięte drzwi.


Cold Fear 183620,1

rys. 7 – Wszystkie kokony musisz szybko zniszczyć bo wychodzą z nich nowe Mutanty. Najłatwiej to uczynić wysadzając pobliskie beczki z paliwem.


Rozpraw się z przeciwnikami, zabierz nową broń – shotguna i korzystając z panelu sterowania po prawej, uruchom kładkę na drugą stronę. Wykorzystaj ją do zabicia kolejnych Zombie – po prostu ją wyłącz gdy Ci będą po niej przechodzić (rysunek 8)! Przedostań się na drugą stronę zabierając amunicje do AK-47 i kolejną korbę do drzwi. Strzel w zamek elektryczny co pozwoli ci przejść do kolejne sali. Biegnij przed siebie wracając do miejsca w którym przed chwilą brałeś amunicję i przejdź do sali z prawej strony dochodząc w końcu do korytarza ładowni.


Cold Fear 183620,2

rys. 8 – Przeciwnicy nie grzeszą inteligencją – zamiast marnować amunicję, do ich eliminacji często możesz wykorzystać wyposażenie statku.


W chłodniach po bokach znajdziesz sporo amunicji i notatkę, a na końcu korytarza – drzwi które otworzysz za pomocą znalezionej korby. Znajdziesz się ponownie w ładowni ryb- wyjdź drzwiami naprzeciwko do chłodni zalanej wodą (uwaga- na wyładowania elektryczne). Cofnij się znajomym korytarzem wprost do pomieszczenia z zamkniętą kobietą – Anną. (rysunek 9) Drzwi otworzysz za pomocą kodu otrzymanego od Yusupova.


Cold Fear 183621,3

rys. 9 – Korzystając z okazji możesz wejść wcześniej do pobliskiej zbrojowni uzupełniając zapas amunicji.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję