Etap 2 – Odnaleźć pokój radiowy
Zabij kolejnych 3 Zombie i Rosjanina, i idź w prawo wchodząc do magazynu. Zabierz nową broń AK-47 i kolejną notatkę. Wyjdź przez drzwi (obok gaśnicy), rozpraw się z Zombie i wejdź do kolejnego pomieszczania. Teraz przejdź do następnego po lewej dochodząc w końcu do ładowni numer 5, wyeliminuj Rosjanina i zabierz korbę do drzwi. Za jej pomocą otworzysz drzwi w zalanej chłodni w którym wcześniej znalazłeś kartę magnetyczną. Wróć więc w to miejsce, użyj korby i wejdź do ładowni rybnej zapisując stan gry.
Podnieś notatkę i klucz do pokoju radiowego który znajduje się w głębi ładowni (rysunek 6). Teraz biegnij dalej do pokoju radiowego, i otwórz drzwi znalezionym przed chwilą kluczem. W środku szybko pokonaj dwóch Zombie, zabierz amunicje i wejdź do sali po lewej gdzie znajdziesz upragnione radio.
|
rys. 6 – Z ciała wieloryba wypełznie 5 Mutantów- zabij je (2 strzały), spal (strzelając w czerwone kurki) lub uciekaj na górę do zalanej chłodni
|
Etap 3 - Odnaleźć Yusupova
Generał znajduje się w na tylnim pokładzie w pokoju obserwacyjnym na górze, czyli w pobliżu miejsca gdzie zaczynałeś grę. Cofnij się więc przez główny pokład eliminując po drodze sporą grupę Zombie i Rosjan. W końcowej walce na pokładzie, pozwól im się pozabijać nawzajem, wykańczając jedynie tych co przeżyją. Wejdź do kajuty i po rozmowie z generałem, zabij mutanta, zabierz apteczkę, notatkę z kodami i eksperymentalną wyrzutnie harpunów ze stolika.
|