Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent
Cold Fear

Etap 14 – Odnaleźć pokój z ładunkami C4

Wróć na główny korytarz i ponownie udaj się do windy prowadzącej pod wodę (drugie drzwi po prawej). Zjedź na dół i przejdź przez podwodny tunel eliminując po drodze 3 Mutanty. Po raz trzeci jesteś w pomieszczeniu z windą - użyj kod od Anny i przedostań się przez duże metalowe drzwi znajdujące się z lewej strony.

W pierwszym magazynie nie ma żywego ducha, przejdź więc do kolejnego. Za to tutaj czeka cię niezła jatka – szybko wyeliminuj trzech Zombie i Mutanty które wypełzną z ich ciał. Za chwile dobiegnie do ciebie Olbrzym – wyczuj odpowiedni moment i rozwal drania granatnikiem. Biegnij do końca hangaru i zniszcz kolejno skrzynkę z bezpiecznikami i gaśnicę, dzięki czemu uda ci się wejść do środka składu broni.

Kucnij i przejdź pod promieniami laserów do końca sali gdzie znajdziesz poszukiwane ładunki C4 (rysunek 31). Teraz najtrudniejszy moment – do pomieszczenia przedostał się Mutant „Duch” musisz więc strzelać. Celuj jednak uważnie by żaden pocisk nie drasnął beczki (shotgun odpada!).


Cold Fear 183903,1

rys. 31 - Nawet niech ci przez myśl nie przejdzie używać broni w tym pomieszczeniu! Jeden nierozważny strzał i wszystko wybuchnie!


Etap 15 – Rozmieścić ładunki C4 w trzech wyznaczonych miejscach

Pierwszym celem jest winda prowadząca pod wodę. Wróć do hangaru, zabij dwóch Zombie i przejdź z powrotem do magazynu. Tym razem nie jest on już pusty – uważaj na dwa Mutanty „Duchy”! Po raz kolejny wróciłeś do sali z windą, przejdź przez podwodny tunel i wejdź do windy.

Przeszukaj zwłoki zabierając notatkę. Na ścianie po prawej masz zaznaczone miejsce gdzie należy przyczepić ładunek – następnie szybko opuść windę i biegnij przez tunel z powrotem, uciekając przed falą powodziową. Wjedź windą na górę i wejdź przez duże metalowe drzwi po prawej do wieżyczki z mostem. To twój kolejny cel i bardzo trudny moment – przyczep ładunek na ścianie i biegnij przez most na drugą stronę (rysunek 32). Wcześniej przećwicz całą operację bo sterowanie w perspektywie TPP jest niezwykle utrudnione.


Cold Fear 183903,2

rys. 32 – Fala uderzeniowa pochłonie wszystko na swojej drodze- bezpieczny będziesz dopiero po wejściu do budynku naprzeciwko.


Przejdź przez windę i po raz trzeci wróć do miejsca w którym zaczynałeś zwiedzanie platformy. Musisz się dostać do lądowiska dla helikopterów – znajduje się ono za hangarem w którym wcześniej wyrwałeś oko Anischence. Biegnij prosto aż do wielkiego magazynu. Jednak tym razem będzie tu gorąco, czeka cię potyczka z dwoma Mutantami Olbrzymami. Po pokonaniu pierwszego wbiegnij schodami na górę i jak czyniłeś to poprzednio- za pomocą panelu sterowania otwórz drzwi na dole. Zejdź, rozpraw się z drugim Olbrzymem i przejdź do tunelu.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 | m237 » "Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję