Cold Fear | ||||||
Etap 12 – Dostarczyć antidotum Annie.
Umarlakami zamkniętymi w kontenerach nie musisz się przejmować – jedynym zagrożeniem jest biegający po hangarze Mutant „Cień”. Po jego wyeliminowaniu przekręć niebieski zawór znajdujący się z lewej strony dzięki czemu ogień zostanie ugaszony. Przejdź do sali w której był pożar i otwórz kolejne drzwi. Ponownie jesteś w laboratorium numer 6, jednak tym razem w jego dolnej części. (rysunek 26) Uważając na wyładowania elektryczne przedostań się na przeciwległą platformę, zabierz apteczkę (po prawej przy zlewie) i jedź windą na górę. Wyjdź przez pobliskie drzwi i zapisz stan gry.
Ponownie znalazłeś się w sali z windą – uruchom ją niebieskim przyciskiem. W połowie drogi na gorę zostaniesz zaatakowany przez 5 Mutantów – bądź wiec przygotowany! Po dotarciu na szczyt przeszukaj kolejno laboratoria 3 i 5 – znajdziesz w nich apteczkę, amunicję i kolejne notatki z informacjami. Teraz podążaj do komory odkażania, jednak gdy tylko zbliżysz się do korytarza, ze zbiornika w centrum windy wydostanie się Mutant Olbrzym. Jest on śmiertelnie groźny, a na domiar złego zranić go można strzelając wyłącznie w jego lewą, wielką rękę (rysunek 27)! Sytuacja jest poważna, użyj więc najlepszej broni, (MP5-A3) lub przynajmniej shotguna.
W długim korytarzu do którego wszedłeś grasują dwa Mutanty „Duchy”, bądź więc czujny i przygotowany. W sali z lewej odnajdziesz koleją notatkę, a na końcu korytarza wejście do sali w której znajduje się Anna. | ||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz