Codename: Panzers - Phase Two

Codename: Panzers - Phase Two
Sztab VVeteranów
Tytuł: Codename: Panzers - Phase Two
Producent: Stormregion
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2005-09-08
Premiera Świat:
Autor: 91
Ocena
czytelników 88 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Codename: Panzers - Faza Druga
Misja 4 - Tunis

Cele główne:
1. Ustaw linię obrony, zanim przybędą wojska niemieckie.
2. Zniszcz co najmniej 50 jednostek Osi i nie pozwól, by do miasta wkroczyło więcej niż 20 pojazdów.
3. Doprowadź Wilsona i Barnsa na miejsce spotkania przed Tunisem.

Cel poboczny:
1. Zlikwiduj działa 88 mm wokół wrogiej stacji radiowej.

Cele tajne:
1. Pozwól, by do miasta wkroczyło mniej niż 10 pojazdów wroga.
2. Przejmij przynajmniej jedno działo 88 mm.

Przemieszczaj oba odziały do przodu, poruszając się wyłącznie po drodze - cała okolica jest zaminowana. Rozbij niemieckie blokady i przejmij punkty zaopatrzeniowe.

Czas ustawić zaporę - rozstaw szczelnie czołgi wzdłuż pustyni pomiędzy dwoma punktami. Dodatkowo dwa z nich ustaw na drodze prowadzącej na północ - tuż przed miastem.

Codename Panzers   Faza Druga 192928,5
(Rysunek 13) - Rozstawienie jednostek w linii utrudni Niemcom przebicie się i ułatwi ci manewrowanie. Jednostki przed miastem pomogą dobić wrogów i zwiększą zasięg rażenia pojazdów stojących w blokadzie.


Konwoje wroga będą nadjeżdżać z południa, w kolumnach po 5 pojazdów. Nie podejmą walki i będą się starać jak najszybciej przedrzeć do miasta - uważnie dobieraj cele (zaczynaj od najsłabszych). Te, które przemkną się przez blokadę, eliminuj wojskami rozstawionymi przed miastem. Jeśli chcesz wykonać zadanie tajne, z każdego konwoju może ci umknąć średnio jeden pojazd.

Uważaj na bombardowania przeciwnika - nie da się im zapobiec, ale zmniejszysz straty, trzymając jednostki piechoty w rozproszeniu i regularnie reperując trafione pojazdy. W miarę możliwości nie przemieszczaj się po pustyni - wszędzie jest pełno min.

Gdy zniszczenie 50 pojazdów będzie już blisko, rusz dwa czołgi i wszystkie jednostki piechoty do północno-zachodniego narożnika mapy. Zniszcz dwa działa 88 mm (najłatwiej za pomocą wsparcia lotniczego), a trzecie z nich - zajmij piechotą. W ten sposób wykonasz jednocześnie zarówno cel poboczny, jak i tajny. Teraz możesz wykonać najprostsze zadanie - doprowadź Wilsona i Barnsa na wyznaczone miejsce spotkania.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję