Age of Mythology
Sztab VVeteranów
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Age Of Mythology | ||||||||
11. The Lost Relic.
Artefakty: 1 Budujemy dwie wieże na północnych przejściach prowadzących do naszej osady. Stawiamy Barrack, po czym większość robotników wysyłamy do pracy przy odkopywaniu artefaktu. Jeżeli przeciwnik naruszy nasze mury (na poziomie Titan nie ma ich) jak najszybciej je reperujemy. Do atakowania wroga przez mór najlepiej nadają się jednostki strzelające z proc o dalekim zasięg rażenia (Slinger). Do walki powołujemy także wyprodukowanych w barakach bojownik Axeman i Spearman, którzy do szkolenia nie potrzebują drewna. Bronimy się przed najazdami, jednak największą uwagę zwracamy na prace wykopaliskowe. Po zakończeniu tej misji rozpoczyna się kampania Egipska.
12. Light Sleeper.
Artefakty: 1 Po uwolnieniu wioski od wrogich oddziałów, udajemy się do wskazanego Town Center. Po drodze zbieramy znaleziony artefakt i dokładnie oczyszczamy teren z przeciwników. Niesione znalezisko (Sword Bearers) trzymamy z dala od walki, wysyłając przodem eskortę z herosami na czele. Z oswobodzonej wioski przyprowadzamy do Town Center przynajmniej pięciu chłopów (Laborver). Naszym zadaniem jest teraz dostarczenie Sword Bearers do świątyni na północnym-wschodzie, zanim dotrze tam wroga armia Kemsyt'a (która przemieszcza się wzdłuż południowej części mapy niszcząc napotkane wsie). Zaczynamy od przydzielenia naszym robotnikom do prac pozyskujących surowce. Największy nacisk kładziemy na zdobywanie pokarmu; ulepszamy nawadnianie pól i technologię połowu ryb. Przechodzimy do kolejnych er, stawiamy kolejne budynki militarne i domy mieszkalne. Nasza armia potrzebuje sporej ilości silnych jednostek. Musimy jednak powoływać ją na tyle szybko, aby była gotowa najlepiej nie później niż w momencie, kiedy nadchodząca armia Kemsyt'a będzie pustoszyła przedostatnią wioskę na południu mapy. Armia gotowa. Ruszamy na północny-wschód w stronę wrogich murów obronnych. Katapultami niszczymy bramy, pozostała część wojska odpiera ataki broniącego się przeciwnika. Można nawet próbować szturmu na kilka bram naraz. Dbamy także o naszego bohatera - Priest, który potrafi leczyć rannych. Jak najszybciej dostajemy się do środka miasta, po czym rzucamy się do niszczenia ściany odgradzającej nas od celu (wielki posąg w centrum metropolii). Kiedy dostarczymy tam znaleziony w poprzedniej misji miecz, obudzimy ogromnego wojownika - Guardial. Victory! Nasz nowy przyjaciel ma na tyle wielką siłę, aby samemu zająć się resztą (oczywiście pod naszą kontrolą).
| ||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 |
Szymiii »
Gra jest świetna. Jeśli chodzi o bogów mamy trzech
więcej komentarzy
dodaj komentarz