Age of Mythology
Sztab VVeteranów
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Age Of Mythology | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bogowie i boskie moce:
RA
Wszechmocny i niezwyciężony bóg Słońca Re, narodził się z fal praoceanu. To on stworzył pierwsze istoty ludzki, a w grze za pomocą Rain Shower wspomaga swoich poddanych deszczem (zwiększa szybkość pracy na polach i na morzu - rybołówstwo). Re ulepsza także umiejętności faraona, Priests, wielbłądów i jednostek Chariot Archers. Pomniejsze bóstwa i ich moce:
Isis Isis czuwa nad rozwojem technologicznym Egipcjan, zmniejszając wszelakie koszta z tym związane o 10%. Zwiększa także populacje w Town Center, a dzięki mocy Prosperity przyspiesza wydobywanie złota w jednej z naszych kopalni. Pomniejsze bóstwa i ich moce:
Set Złe bóstwo chaosu. Wcześniak, rozdarł podczas porodu łono matki; ze swoją białą skórą i rudymi włosami stanowił dla Egipcjan odrażający widok. Set pozwala nam na większą kontrolę nad dzikimi zwierzętami, przyspiesza szkolenie o 20% jednostek Slinger i Chariot Archer oraz ogólnie ulepsza Slinger. O 25% zmniejszają się koszta budowy Migdol Stronghold, a boską mocą boga Set jest - Vision (usuwa "fog of war"(mgłę wojny) na wybranym obszarze przez 20 sekund). Pomniejsze bóstwa i ich moce:
Boskie moce egipskich bogów: Shifting Sands (era klasyczna, Ptah) - natychmiastowe przeniesienie grupy jednostek w wyznaczone miejsce na mapie. Działa podobnie jak greckie Underworld Passage. Eclipse (era klasyczna, Bast) - zwiększa możliwości bojowe i szybkość jednostek mitycznych. Zaćmienie trwa przez jedną minutę. Plague of Serpents (era klasyczna, Anubis) - przywołanie węży (kobr) w wybrane miejsce, które chcemy chronić. Niestety nie mamy żadnej kontroli nad zwierzętami, które same atakują wrogie odziały. Citadel (era heroiczna, Sekhmet)- jeden z Town Center zamienia się w bardzo wytrzymałą warownię. Zwiększa ona populację i silniej ostrzeliwuje przeciwnika. Ancestors (era heroiczna, Nephthys) - przywołanie 13 szkieletów, walczących przez 1 minutę. Są to małe, ale dość twarde i szybkie jednostki. Ze względu na ograniczenie czasowe nie używamy tego czaru zanim nie zacznie się bitwa. Locus Swarm (era heroiczna, Hathor) - szarańcza niszczy każdą napotkaną zagrodę na swojej drodze. Son of Osiris (era mityczna, Osiris) - jest to potencjalnie jedna z najlepszych jednostek w grze. Potrafi atakować kilka jednostek na raz, sama nie jest jednak nieśmiertelna i w żaden sposób nie można jej leczyć. Tornado (era mityczna, Horus) - wędrujące przez 20 sekund tornado niszczy budynki, zabija ludzi i zatapia statki. Najlepszym miejscem na użycie tornada jest oczywiście wroga wioska. Meteor (era heroiczna, Thoth) - przez 20 sekund na wybrany obszar spadają meteory, które bardziej szkodzą budynkom niż jednostkom. Warto więc używać go jedynie w miastach. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 |
Szymiii »
Gra jest świetna. Jeśli chodzi o bogów mamy trzech
więcej komentarzy
dodaj komentarz