Age of Mythology
Sztab VVeteranów
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Tytuł: Age of Mythology
Producent: Ensamble Studio
Dystrybutor: A.P.N. Promise
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2002-11-22
Premiera Świat:
Autor: 116
Age Of Mythology | ||||||||
29. Unlikely Heroes.
Zadanie nie jest łatwe i trzeba działać szybko. Musimy wydobyć jedną część młota i połączyć ją z drugą znajdującą się na wozie, który pojawi się na wschodzie mapy. Około czterech górników Dwarf zatrudniamy do wydobywania złota, pozostali powinni ścinać Taproot. Do pomocy przy wielkim "korzeniu" należy posłać także jednego z herosów - Brokk'a. Kiedy uzbieramy odpowiednią ilość złota otrzymamy posiłki w postaci wojowników lub zwykłych chłopów (Dwarf). Pozostałymi bohaterami wyruszamy na północ. Ich zadaniem jest zabicie wszystkich wrogów na odcinku prowadzącym od naszej bazy wypadowej na zachodzie, przez miejsce uwiezienia naszych sprzymierzeńców na północy, aż do wschodniego krańca mapy. Sami mogą sobie nie poradzić, wspomagamy ich więc posiłkami, które pojawią się po zebraniu złota. Dołączą do nich także uratowani na północy wojownicy. Na wschodzie pojawią się nasze jednostki, wraz z bardzo ważnym wozem na którym znajduje się jedna z części magicznego młota. Wśród tej ekspedycji znajdują się jednostki Dwarf. Udajemy się nimi na północ do złóż złota i wydobywamy je. Pozostałymi wojownikami pilnujemy pracujących górników. Trzeba się spieszyć z pracą przy Taproot. Musimy pozyskać magiczny trzon młota, zanim w jego wydobyciu przeszkodzi nam wielka armia, która nadejdzie od strony niszczonej przez wroga bramy. Naszą pracę skończymy najprawdopodobniej na ostatnią chwilę. Zabieramy wydobyty przedmiot i wszystkimi górnikami jak najszybciej biegniemy do wozu pozostawionego na wschodzie (przebytą wcześniej przez herosów drogą), aby połączyć magiczne części młota. W czasie tej podróży możemy natknąć się na wrogie jednostki (np. smoka). W takim wypadku grupką krasnoludów odciągamy przeciwnika, a pozostałymi kontynuujemy podróż. Aby połączenie nastąpiło szybciej, nasz cenny wóz możemy przybliżyć w stronę północy.
30. All Is Not Lost
Artefakty: 6 Wioska znajduje się na południu. Mamy niewiele czasu (10 minut), aby przygotować bazę do obrony. Do wydobywania surowców zatrudniamy minimum 30 robotników. Tworząc armię musimy oprzeć ją na najsilniejszych jednostkach, gdyż jednym z największych problemów będzie tutaj bardzo ograniczona populacja. Tak więc zaraz po awansie do ery heroicznej udajemy się na południe, gdzie znajduje się miejsce na budowę Town Center (niedaleko znajdziemy jeden z artefaktów). Wzmacniamy wszystkie wejścia do miasta, szczególnie to najbardziej wysunięte na wschód. Po upływie 10 minut zaczną się najazdy na naszą wioskę. Największe siły będą nacierały na wspomniane już wschodnie wejście, tam też warto postawić sporą ilość wieżyczek i leczącą fontannę (Healing Spring). Będziemy musieli bronić się przez 20 minut. Później przybędą posiłki, które wysyłamy na północ, gdzie znajduje się nasz główny przeciwnik - Gargarensis. W czasie trwania misji może się okazać, że mamy duży zapas surowców, a nie mamy na tyle dużej populacji aby tworzyć nowe jednostki. W takim przypadku inwestujemy w nowe technologie wojenne (m.in. lepsze pancerze i broń).
| ||||||||
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >> |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.05.2009 |
Szymiii »
Gra jest świetna. Jeśli chodzi o bogów mamy trzech
więcej komentarzy
dodaj komentarz