Zwolnienia w firmie Petroglyph – przyszłość gry End of Nations zagrożona?

Zgodnie z doniesieniami serwisu Eurogamer, opartymi na wiadomościach pochodzących z godnego zaufania źródła, z pracą w studiu Petroglyph pożegnało się trzydzieści osób.

Wiadomość o zwolnieniach została potwierdzona przez wpis na Twitterze jednego z pracowników firmy, Adama Stevensa.

Zważywszy na fakt, że Stevens jest jednym z projektantów gry End of Nations, a nieco ponad tydzień temu twórcy strategii MMO postanowili bezterminowo przełożyć start otwartej bety projektu, być może oznacza to, że prace nad tytułem zawieszono lub anulowano. Z formułowaniem ostatecznych wniosków w tym temacie warto się jednak wstrzymać do czasu oficjalnego potwierdzenia – informując o opóźnieniu masowych testów gry deweloperzy zarzekali się bowiem, że End of Nations nie zostało skasowane”.

Redaktor serwisu Eurogamer sugeruje, że wobec zaistniałej sytuacji szefostwo studia Petroglyph postanowi o odłożeniu projektu End of Nations, a w zamian deweloperzy skupią się na rozwoju gry MOBA Rise of Immortals: Battle for Graxia, której otwarte beta-testy rozpoczęły się 26 listopada (można do nich dołączyć m.in. na platformie Steam).

Miejmy nadzieję, że End of Nations ostatecznie ujrzy światło dzienne. Pojawienie się na rynku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego, nawiązującej do tradycji serii Command & Conquer i umożliwiającej toczenie gigantycznych bitew dla maksymalnie 56 osób, z pewnością wniosłoby trochę świeżości do nieco zapomnianego segmentu RTS-ów. Pozostaje więc liczyć, że tytuł nie podzieli losów Mytheon – strategii z elementami RPG, rozgrywającej się w uniwersum wzorowanym na mitologiach wielu kultur. Ten ciekawy projekt został skasowany w 2011 roku po przeprowadzeniu otwartych beta-testów.

Źródło:
"Aver" - GRY-OnLine


Klemens
2012-12-06 20:59:26