Znamy ostateczne wymagania sprzętowe Battleborn od studia Gearbox

Studio Gearbox Software ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe PC-towej wersji gry Battleborn.

Wymagania sprzętowe

Minimalne:


* Procesor: Intel i5-750 / AMD Phenom IIx4 945;
* Karta grafiki: z 1 GB pamięci, układ pokroju AMD HD 6870 / NVIDIA GeForce GTX 460 lub lepszy;
* Pamięć: 6 GB RAM;
* Twardy dysk: 30 GB wolnego miejsca;
* System operacyjny: Windows 7 x64-Bit lub nowszy.

Zalecane:

* Procesor: Intel i5-750 / AMD Phenom IIx4 945;
* Karta grafiki: z 2 GB pamięci, układ pokroju AMD HD 7850 / NVIDIA GeForce GTX 660 lub lepszy;
* Pamięć: 6 GB RAM;
* Twardy dysk: 50 GB wolnego miejsca.

Ponadto poinformowano, że produkcja będzie wspierać popularne kontrolery (pady od PlayStation 4, Xboksa One i inne), a wkrótce po premierze doczeka się także wsparcia dla Steam Controllera. Ujawniono również, że tytuł w dniu premiery nie będzie obsługiwać rozdzielczości 4K.

W Battleborn czekać ma na nas kampania fabularna, w której będziemy starali się ocalić ostatnią gwiazdę we wszechświecie przed złym Rendainem i mrocznymi siłami Varelsi. Będzie ją można rozegrać samemu lub w ramach co-opa. Ponadto pojawi się opcja Be Right Back, umożliwiająca dołączenie do drużyny (nie można wkroczyć do trwającego meczu) w przypadku wcześniejszego rozłączenia oraz Find Friends, czyli po prostu wyszukiwanie graczy, którzy pomogą nam w przeprawie przez kolejny poziom lub łączenie się ze znajomymi w menu głównym. Wszystko to uzupełni tryb Hardcore (silniejsi przeciwnicy, lepsze łupy itd.).

Warto jeszcze wspomnieć, że w przypadku konsol będzie dostępny split-screen dla dwóch osób z możliwością dołączania do dowolnej drużyny.

W produkcji znajdziemy trzy tryby:

* Incursion – należy zniszczyć dwa wrogie Spider Sentry Drones zanim przeciwna drużyna zrobi to z naszymi maszynami;
* Capture – przejmowanie i utrzymywanie pozycji;
* Meltdown – miniony zmierzają w kierunku spalarni, a drużyna zgarnia punkty za każdą zniszczoną w ten sposób jednostkę.

Każdy z trybów ma oferować dostęp do dwóch map (kolejne będą dodawane po premierze). Gracze będą dobierani na podstawie swoich umiejętności, a do tego nie zabraknie prywatnych rozgrywek.

System progresji opierać ma się na zwykłym zdobywaniu punktów doświadczenia – zarówno w kampanii, jak i w multiplayerze. Poziom doświadczenia postaci będzie jednak zróżnicowany. Stałe mają być rangi Command Rank i Character Rank, a tymczasowa Helix. Działać ma to podobnie jak w grach MOBA – podczas spotkania postać będzie wchodzić na kolejne levele (łącznie 10), zyskując nowe moce (do wyboru jedna z dwóch na każdym poziomie). Po zakończeniu spotkania system zresetuje te postępy (to właśnie wspomniany Helix), ale zapewni wzrost Character Rank, dającej dostęp do nowych umiejętności danej postaci w menu Helix oraz Command Rank. Ostatnia z wymienionych to ogólny poziom gracza, dzięki któremu odblokowujemy nowych herosów, wyposażenie, tytuły itd. Maksymalnym levelem w tym przypadku będzie 100.

Łącznie na starcie znajdziemy 25 postaci (kolejne mają być dodawane za darmo po premierze) podzielonych na trzy klasy – atakujących, obrońców i wsparcie.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2016-03-30 20:43:22