Zapowiedziano Lost Sea - zręcznościową strategię od autorów Rainbow Moon

Mające na koncie takie tytuły jak Rainbow Skies, Rainbow Moon oraz serię Söldner-X studio Eastasiasoft zapowiedziało swój kolejny projekt.

Okazała się nim hybryda zręcznościówki i strategii zatytułowana Lost Sea, która pozwoli nam pokierować grupką rozbitków próbujących przeżyć na proceduralnie generowanym archipelagu wysepek zlokalizowanych w samym sercu Trójkąta Bermudzkiego. Produkcja zmierza na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz pecety. Premiera zaplanowana została na przyszły rok, ale na razie twórcy nie są w stanie podać bardziej konkretnej daty. Warto wspomnieć, że autorzy próbują zostać zaakceptowani do dystrybucji w usłudze Steam za pomocą głosów użytkowników oddawanych w ramach systemu Greenlight.

W grze wcielimy się w bohatera, którego samolot ulega awarii podczas lotu nad Trójkątem Bermudzkim. Udaje mu się jakoś przeżyć katastrofę i dopłynąć do niewielkiej tropikalnej wysepki. Jego pierwszym priorytetem będzie zagwarantowanie własnego przetrwania, a następnie znalezienie sposobu na powrót do domu. W trakcie przygód napotka innych rozbitków, którzy dołączą do dowodzonej przez niego drużyny. Po pewnym czasie grupie tej uda się skonstruować własny statek, ale wtedy okaże się, że Trójkąta Bermudzkiego nie można opuścić w normalny sposób i zamiast tego trzeba wpierw dotrzeć do tajemniczego portalu zlokalizowanego w centrum archipelagu.

Wysepki generowane będą proceduralnie, w sposób, który zapełni każdą z nich licznymi niebezpiecznymi potworami oraz ciekawymi lokacjami do odkrycia. Pomimo kreskówkowej stylistyki gra ma być całkiem bezwzględna i błędy karane będą ostateczną śmiercią towarzyszy. Konieczne ma być gromadzenie żywności i materiałów, konstruowanie przedmiotów oraz ulepszanie posiadanego statku. Kluczową rolę w zabawie odegra utrzymywanie odpowiedniej równowagi pomiędzy krótkotrwałymi potrzebami kompanów, a długoterminowymi celami. Surowców nigdy nie będzie za wiele, co wymusi regularne podejmowanie trudnych decyzji.

Napotkani rozbitkowie posiadać mają własne osobowości oraz unikalne umiejętności, co sprawi, że każda śmierć będzie dużym problemem, mocno utrudniającym nam osiągnięcie ostatecznego celu. Ponadto wszystkimi potworami i zwierzętami ma rządzić zaawansowany moduł sztucznej inteligencji, który ukształtuje ich reakcje nie tylko w stosunku do bohatera i dowodzonych przez niego ludzi, ale również do wszystkich innych istot zamieszkujących archipelag.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2014-10-25 08:11:08