Yonder: The Cloud Catcher Chronicles - zapowiedziano koktajl akcji, przygody i rolnictwa

Założone w zeszłym roku przez trójkę weteranów z firm Activision i Rocksteady australijskie studio Prideful Sloth zapowiedziało swój pierwszy projekt.

Okazała się nim gra Yonder: The Cloud Catcher Chronicles. Produkcja zmierza na pecety oraz konsolę PlayStation 4, a premiera ma nastąpić w przyszłym roku. Tytuł połączy walkę i eksplorację w stylu serii The Legend of Zelda z uprawianiem roli wzorowanym na cyklu Harvest Moon.

Akcja Yonder: The Cloud Catcher Chronicles toczyć się będzie na pełnej magii wyspie Gamea. Miejsce to podzielone zostanie na osiem regionów o różnym klimacie i geografii, poczynając od piaszczystych plaż aż po pokryte śniegiem góry. Dodatkową różnorodność wrażeń zapewnią system dnia i nocy oraz zmieniające się pory roku.

Gracz pokieruje chłopcem (lub dziewczynką, jeśli tak zdecyduje) wysłanym na wyspę w celu uniknięcia nieujawnionego jeszcze zagrożenia. Początkowo jego nowy dom będzie wydawał się rajem, ale bohater szybko odkryje, że Gamea stała się celem inwazji mroku i to na nasze barki spadnie obowiązek jej uratowania. Podczas przygody poznamy bogatą historię krainy oraz jej mieszkańców, a poza głównym wątkiem w kampanii znajdziemy sporo opcjonalnych misji pobocznych.

Świat będzie miał w większości otwartą strukturę i podczas zabawy gracz będzie eksplorował wyspę, gromadził przedmioty, walczył z wrogami i rozwiązywał zagadki. W tym wszystkim pomogą nam przyjazne duszki, których moc będzie jedyną siłą mogącą rozproszyć mrok.

Zabawa nie ograniczy się jednak tylko do niebezpiecznych wypraw. Gracz będzie mógł również m.in. sadzić rośliny i zbierać plony, łowić ryby, warzyć trunki, gotować potrawy oraz konstruować przedmioty. Te aktywności zapewnią nam dodatkowe surowce i ułatwią nawiązywanie przyjaźni z mieszkańcami wyspy, których pomoc będzie bardzo przydatna w wojnie przeciwko mrokowi.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2016-12-02 12:51:30