Worlds Adrift zamyka serwery z powodu nikłego zainteresowania tym MMO

Kolejna pozycja nie wytrzymała konkurencji rynkowej.

Worlds Adrift był świeżym powiewem powietrza w skostniałym gatunku MMO. Oryginalna produkcja bazować miała na społeczności, która tworzyła powietrze wyspy. Rozgrywka zaś opierała się na eksploracji oraz wykorzystaniu statków powietrznych.

Wygląda jednak na to, że graczom koncepcja MMO, gdzie nie było grindu czy questów, nie do końca odpowiadała. Deweloperzy zmuszeni byli do porzucenia projektu z powodu nikłego zainteresowania ich tytułem. W lipcu nastąpi oficjalne zamknięcie serwerów.

Dziwić przy tym wszystkim może tylko to, że nie pokusili się o przejście na model Free-to-Play. Wygląda zatem na to, że sami spisali Worlds Adrift na straty…

Źródło:
"Pefrix" - IGN Polska


Klemens
2019-06-03 07:31:13