War Front: Turning Point - pierwsze informacje

Według autorów - firmy CDV - PeCetowej strategii czasu rzeczywistego pt. War Front: Turning Point historyczne samobójstwo Adolfa Hitlera w bunkrze pod berlińską Kancelarią Rzeszy może wcale nie zaistnieć, gdyż gracze otrzymają sposobność pozbycia się lidera NSDAP samodzielnie.

Początek fabuły „Punktu Zwrotnego” następuje w momencie alianckiego zwycięstwa nad siłami niemieckimi w północnej części kontynentu afrykańskiego podczas II Wojny Światowej. Przejmujemy kontrolę nad jednym z trzech głównych stronnictw militarnych (Stany Zjednoczone z Wielką Brytanią, Związek Radziecki oraz III Rzesza), z których każde posiada odmienne jednostki bojowe itd.

Zabawa ogólne przypomina produkty pokroju Earth 2150, czyli polega na dowodzeniu w walce sporą liczbą oddziałów, wzywaniu posiłków etc. Każdy z rywalizujących obozów prowadzi się zupełnie inaczej, ponieważ przykładowo w powietrzu dominują Alianci, podczas gdy Niemcy dysponują przewagą technologiczną (szczególnie w przypadku wojsk pancernych), a radzieccy towarzysze dostarczają szybko i tanio duże ilości tzw. mięsa armatniego.

CDV szczególnie zachwala graficzny przepych w swej grze: m.in. realistyczne oświetlenie i cieniowanie, spektakularne wybuchy, zmienne warunki pogodowe, podatne na zniszczenia otoczenie i bardzo dokładne trójwymiarowe modele. Na szczególną uwagę zasługuje opcja prowadzenia ognia z wnętrza budynków (np. bunkrów) w trybie FPP.

Developerzy zapewniają, że niniejszy tytuł powinien ukazać się w przyszłym roku i być jednym z najlepszych w swojej klasie. Jeśli preferujecie nocne działania militarne, to będziecie szczególnie zadowoleni, gdyż ponad dwadzieścia procent wszystkich zaimplementowanych scenariuszy toczyć się ma w ciemnościach, rozświetlanych flarami, smugowymi pociskami, pochodniami itp

Civ

Civ

Civ



Klemens
2005-05-21 17:47:03