W.N.C. Infantry – sieciowy RTS w klimacie postapokalipsy na UE4

Niezależne Farom Studio zapowiedziało swój drugi pecetowy projekt – nastawiony na rozgrywkę wieloosobową RTS zatytułowany W.N.C. Infantry.

Akcja będzie toczyła się w roku 2048 na Ziemi po nuklearnej zagładzie. Obejmiemy kontrolę nad garstką naukowców i żołnierzy, którzy schronili się przed apokalipsą, a teraz wychodzą na zniszczoną powierzchnię, by stanąć do walki o ostatnie zasoby. Rozgrywka w omawianej strategii będzie toczyła się we względnie niewielkiej skali – każda jednostka jest na wagę złota, uszkodzone pojazdy trzeba naprawiać, zamiast wymieniać nowymi, a o zwycięstwie w potyczkach zadecyduje nie tyle liczebność naszego oddziału, co dobre dowodzenie. Oprócz tego przyjdzie nam rozwijać bazę oraz ulepszać swoje jednostki.

Istotną rolę w zabawie odegrają inni gracze. Gra będzie zachęcać do łączenia się w klany, by skuteczniej przejmować kolejne terytoria i bronić tych, które są pod naszą kontrolą. Oprócz tego możemy liczyć na wyzwania kooperacyjne dla maksymalnie ośmiu graczy.

W.N.C. Infantry nie zapowiadałoby się jednak zbyt interesująco, gdyby nie warstwa technologiczna gry. Twórcy korzystają z silnika Unreal Engine 4 i na podstawie pierwszych screenów można stwierdzić, że mamy tu zadatki na bardzo ładny RTS – a w akcji może okazać się jeszcze przyjemniejszy dla oka, jeśli twórcom uda się spełnić obietnicę wzbogacenia świata przedstawionego kompleksową destrukcją otoczenia oraz dynamicznym systemem dobowym i pogodowym. Co więcej, zapowiedziano zapewnienie grze wsparcia dla DirectX 12.

Tytuł powstaje przede wszystkim z myślą o pecetach, ale niewykluczone są także wersje na Xboksa One i PlayStation 4 – Farom Studio jest w trakcie rozmów z producentami tych konsol. Planowanego terminu premiery nie podano, ale spodziewałbym się wydania gry w 2016 roku.

Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine


Klemens
2015-07-02 17:57:21