Valve zwalnia pracowników

Portal UploadVR donosi, że Valve zwolniło w zeszłym miesiącu 13 etatowych pracowników, a także nieznaną liczbę deweloperów zatrudnionych w oparciu o kontrakty.

Część z tych osób najprawdopodobniej pracowała nad wirtualną rzeczywistością (a konkretniej hełmem i własną technologią śledzenia ruchu, które firma tworzyła od pewnego czasu). Według oficjalnego stanowiska firmy, sytuacja nie jest niczym nadzwyczajnym i nie powinna budzić naszych obaw.

W ubiegłym miesiącu zwolniono 13 pełnoetatowych pracowników, a część naszych umów z kontrahentami została rozwiązana. Jest to niefortunna część biznesu, ale nie oznacza żadnych większych zmian w firmie. Dziękujemy osobom, których to dotyczy, za ich wkład i życzymy im powodzenia w przyszłych przedsięwzięciach – czytamy w oświadczeniu wysłanym redakcji UploadVR.

Warto odnotować, że Valve nie jest gigantem pokroju Activision (również borykającym się ostatnio z kontrowersyjną restrukturyzacją). Firma Gabe’a Newella zatrudnia na co dzień zaledwie kilkuset pracowników, co oznacza, że trzynaście zwolnionych osób wcale nie jest małą liczbą – choć też nie na tyle dużą, by rzeczywiście budzić poważne obawy. Należy też zaznaczyć, że Valve wciąż poszukuje nowych osób do pracy nad VR.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine


Klemens
2019-03-08 10:42:03