Twórcy Football Manager 2018 zaprezentowali nowy silnik graficzny

Na nieco ponad dwa tygodnie przed premierą Football Manager 2018 studio Sports Interactive zaprezentowało nowy silnik graficzny, powstały we współpracy z Creative Assembly.

Zaoferuje on m.in. wsparcie dla technologii DirectX 11. Wpłynie to między innymi na jakość tekstur oraz efekty związane z oświetleniem. Twórcy postanowili też znacząco poprawić animacje piłkarzy, które staną się bardziej zróżnicowane i naturalne – co osiągnięto przy użyciu technologii motion capture. Zmiany nie dotknęły jednak wyłącznie zawodników. Stadiony zyskały na szczegółowości, dzięki czemu mają lepiej oddawać atmosferę i wagę poszczególnych spotkań. Nowością będą także przedmeczowe atrakcje, takie jak przedstawienie składów obu drużyn czy transmisja z rozgrzewki piłkarzy. Zmiany dotkną również interfejsu użytkownika.



A co zmieni się poza wizualną stroną? W produkcji Sports Interactive otrzymamy m.in. większe możliwości wyszukiwania, analizowania oraz rekrutowania zdolnych zawodników, poprawioną sztuczną inteligencję graczy oraz nową mechanikę Dynamics, kładącą nacisk na relacje pomiędzy piłkarzami, mogące poprawić lub zepsuć atmosferę w szatni. O jakość finalnego produktu fani raczej nie powinni mieć obaw – Football Manager to jedna z serii, która od lat prezentuje bardzo solidny poziom i nic nie zapowiada, by w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Tegoroczna odsłona zadebiutuje 10 listopada, wyłącznie na PC.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine


Klemens
2017-10-24 18:56:29