Twórca Viking City Builder chwali się wsparciem dla Nvidia RTX i DLSS 2.0
Twórca projektu, Roslagen, pochwalił się, że wikińska strategia skorzysta z dobrodziejstw technologii RTX i DLSS 2.0 Nvidii.Viking City Builder pozostaje bez oficjalnej daty premiery, więc na tę chwilę pozostaje nam jedynie czekać na kolejne komunikaty firmy PlayWay. Podczas zabawy weźmiemy udział w wyprawach wikingów, by następnie utworzyć osadę na podbitych ziemiach i rozwijać ją, wykradając rozmaite dobra sąsiadom i bronić swoich włości przed poprzednimi właścicielami.
Tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 4 a wsparcie dla Nvidia RTX ograniczy się do rozmaitych odbić, cieniowania i okluzji otoczenia. Tymczasem kolejna generacja wygładzania DLSS Nvidii zdaniem dewelopera poprawiła nie tylko wygląd gry, ale zapewniła też 40% skok wydajności wczesnego buildu. Viking City Builder zmierza wyłącznie na PC Steam.
Źródło:
"LM" - gram.pl 2020-10-26 13:19:57