Twórcy Homeworld 3 chwalą się pięknem kosmosu w grze i pogaduchami statków

Po rozczarowującej decyzji o przesunięciu premiery Homeworld 3, deweloperzy z Blackbird Interactive ujawnili wiele szczegółów dotyczących nadchodzącej strategii kosmicznej.

Podczas gdy dwie pierwsze części Homeworld posiadały przerywniki składające się głównie ze statycznych obrazów 2D, sceny w „trójce” są w pełni renderowane i zawierają wymodelowane postacie 3D kluczowe dla fabuły gry.



Jeśli chodzi o dźwięk, twórcy Homeworld 3 mieli jeden główny cel: „humanizacja floty”. W tym celu gra zawierać będzie system dialogowy, który powinien wpłynąć na ożywienie przepastnej kosmicznej przestrzeni. Każdy okręt w grze będzie miał dwa głosy. Pierwszy – główny – będzie przekazywał najważniejsze informacje. Będziemy go słyszeć niezależnie od tego, jak daleko się od niego znajdziemy. Drugi zaś ma na celu stworzenie odpowiedniej atmosfery. Będzie on słyszalny tylko wtedy, gdy zbliżymy się do danego okrętu. Rozmowy pomiędzy jednostkami będą odbywać się niezależnie od tego, czy je usłyszymy, czy też nie.



Deweloperzy opisali również jaki sposób wykorzystali możliwości technologii Unreal Engine 4 do wygenerowania oświetlenia i jego interakcji z materiałami w przestrzeni kosmicznej. Deweloperzy pochwalili się także wykorzystaniem nowego systemu generowania mgławic, aby w czasie zagrożenia dać graczom możliwość ukrycia swoich statków w chmurach gazowych.



Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine.pl


Klemens
2023-07-01 11:41:33