Twierdza: Władcy wprowadzi zmiany związane z zachowaniem wojska

Firefly Studios zadecydowało się podzielić ze społecznością informacjami związanymi z rozwojem Twierdzy: Władcy.

W nowym dzienniku deweloperskim, dyrektor marketingu brytyjskiego dewelopera – Nick Tannahill – opowiedział o zmianach w zachowaniu jednostek i mechanice budowy fortyfikacji obronnych, których celem jest poprawa balansu gry.

W najnowszej odsłonie RTS-a wojownicy przestaną na siebie nachodzić, tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach cyklu. Będą się oni za to wykonywać uniki i wzajemnie się przepychać. Zmniejszy to ilość walczących jednocześnie jednostek i zmieni dynamikę starć. Żołnierze znajdujący się poza pierwszą linią, nie będą „przenikać” przez swoich sojuszników. Zamiast tego, będą okrążać pole walki w celu znalezienia odpowiedniego miejsca do ataku lub czekać na wolne pole.

Natomiast w przypadku budowy zamków postawiono na rozwiązania przypominające, te znane nam ze starszych odsłon serii wykonanych w 2D. Budowa fortyfikacji odbywać się będzie na nałożonych na mapę kafelkach. W tym przypadku pojedyncze pole jest równoważnie jednemu kawałkowi muru. Umożliwi to pełną kontrolę nad rozbudową twierdzy, a generowane przez grę dodatkowe fragmenty umocnień przestaną się pojawiać.

Dodatkowo także mury będą dostosowywać się do kształtu otoczenia, co poprawi wizualne aspekty produkcji i umożliwi nam tworzenie jeszcze bardziej imponujących zamków.

Twierdza: Władcy przeniesie nas na Daleki Wschód w 2020 roku. Tytuł trafi tylko na komputery osobiste i otrzyma pełną polską wersję językową.

Źródło:
"aadamus" - GRY-OnLine


Klemens
2019-07-20 19:19:36