Transport Fever zadebiutowało w dystrybucji cyfrowej
Przypomnijmy, że gra jest drugą produkcją w karierze studia Urban Games. Zespół zadebiutował w 2014 roku strategią ekonomiczną Train Fever, która traktowała o zarządzaniu firmą kolejową. Transport Fever rozwija pomysły z tego tytułu, ale zakres tematyczny gry jest znacznie szerszy i obejmuje całą komercyjną działalność transportową.Tematyka ta została zrealizowana w klasycznym dla strategii ekonomicznych stylu. Zaczynamy więc z małą firmą i skromnymi środkami na koncie, a naszym ostatecznym celem jest osiągnięcie dominującej pozycji na rynku. Gra pozwala na zabawę w dwóch kampaniach (po jednej dla Europy i Ameryki Północnej), oferujących konkretne zadania do zrealizowania, jak i w trybie swobodnym, w którym spokojnie rozwijamy biznes, bez żadnych limitów czasowych czy narzucanych odgórnie wytycznych.
Podczas zabawy gracz inwestuje w rozwój infrastruktury kolejowej, drogowej, morskiej oraz lotniczej. Akcja gry toczy się na przestrzeni 150 lat i wraz z upływającym czasem zmienia się poziom technologiczny każdej branży, jak również sytuacja miast na mapie.
Produkcja oferuje wyłącznie samotną zabawę. W studiu Urban Games pracuje jedynie dziewięć osób i zespół nie miał po prostu sił przerobowych potrzebnych do stworzenia trybu multiplayer. Autorzy udostępnili za to narzędzia moderskie oraz zaimplementowali wsparcie dla ich dystrybucji w ramach Steam Workshop.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine 2016-11-08 19:22:03