T-Bull przekroczył liczbę 100 milionów pobrań swoich gier

Wrocławska firma T-Bull rok 2016 rozpoczyna od realizacji celu, na który długo czekała.

Jeszcze w listopadzie opisując plany T-Bull względem wejścia na giełdę informowano o 92 milionach pobrań stworzonych przez studio gier i oczekiwaniu na okrągłą stówę. Co prawda wrocławska firma liczyła na to, że tym osiągnięciem uda się zamknąć zeszły rok, co byłoby jego wspaniałym zwieńczeniem, ale cel ten nie został osiągnięty. Licznik wskazujący liczbę pobranych gier stworzonych przez T-Bull przekroczył magiczne sto milionów w styczniu tego roku, co można uznać za świetne jego otwarcie.

Jak donosi Telix.pl - ponad połowa pobrań pochodzi z urządzeń z systemem Android, na drugim miejscu znajduje się Windows (20 procent) oraz iOS (14 procent). Tuż za podium znalazło się miejsce dla BlackBerry z wynikiem 11 procent. Pozostała część pobrań zrealizowana została za pośrednictwem małych sklepów z aplikacjami.

- Przekroczenie granicy stu milionów pobrań niezmiernie nas cieszy, tym bardziej, że pięć lat temu wchodziliśmy na mało popularny wówczas rynek. Nie spodziewaliśmy się, że nasze pierwsze kroki stawiane w tej branży tak szybko zaprowadzą nas gdzieś dalej. Okazuje się jednak, że rynek stale rośnie, a nasze gry zyskują coraz większą popularność. Obecnie nad każdą produkcją pracuje czterdziestoosobowy zespół, który dba o każdy najmniejszy szczegół. Każdy sukces to dodatkowa porcja motywacji, by oddawać w ręce graczy coraz lepsze gry – powiedział Damian Fijałkowski, współzałożyciel studia T-Bull.

Źródło:
Paweł Pochowski - gram.pl


Klemens
2016-01-23 00:14:39