Supreme Commander - pierwsze informacje

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, popularny magazyn internetowy GameSpy uruchomił na swoich łamach obszerny kącik poświęcony najnowszej produkcji firmy Gas Powered Games o nazwie Supreme Commander. Głównym projektantem gry jest Chris Taylor, który odpowiadał również za powstanie Total Annihilation. Przedstawiciele studia nie kryją, że ich nowy program będzie „ideowym następcą” tamtego RTS-a.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, popularny magazyn internetowy GameSpy uruchomił na swoich łamach obszerny kącik poświęcony najnowszej produkcji firmy Gas Powered Games o nazwie Supreme Commander. Głównym projektantem gry jest Chris Taylor, który odpowiadał również za powstanie Total Annihilation. Przedstawiciele studia nie kryją, że ich nowy program będzie „ideowym następcą” tamtego RTS-a.

Supreme Commander przeniesie nas do XXIX wieku, kiedy to trzy potężne frakcje stoczą bój o panowanie nad światem. Tym razem Chris Taylor poważnie podszedł do tematu fabuły, co zaowocowało powstaniem szczegółowej opowieści o przyczynach globalnego konfliktu. Zainteresowanych lekturą odsyłamy do specjalnego działu na łamach serwisu GameSpy, który znajduje się w tym miejscu.

Redaktorzy postarali się również o wywiad, a także szczegółowe omówienie realiów potyczek lądowych, morskich i powietrznych. Należy pamiętać, że to właśnie Total Annihilation po raz pierwszy wprowadził na tak szeroką skalę walkę w tych trzech środowiskach. „Ideowy następca” pierwowzoru nie może być gorszy, nie powinno więc nikogo dziwić, że Gas Powerem Games położy ogromny nacisk na jednoczesne zmagania samolotów, statków i czołgów.

Zainteresowanych oprawą graficzną owej gry odsyłamy do niezwykle obszernej galerii.


Klemens
2005-07-09 18:40:41