Strategia Spinnortality pozwoli pokierować bezwzględną cyberpunkową korporacją

James Patton powoli kończy prace nad grą Spinnortality. Będzie to strategia, która pozwoli nam pokierować bezwzględną megakorporacją walczącą o wpływy w cyberpunkowej przyszłości.

Produkcja zmierza wyłącznie na pecety i ma ukazać się 31 sierpnia tego roku. Projekt prawie w całości opracował James Patton. Jedynej pomocy udzielił mu kompozytor Anthony Kroytor, dostarczając ścieżkę dźwiękową.

Kontrolowana przez nas korporacja będzie stereotypowym molochem, który najczęściej pełni rolę wroga w grach cyberpunkowych. Jej macki oplatać więc mają cały świat, a kierujący nią prezes będzie kompletnie pozbawiony kręgosłupa moralnego.

Podczas zabawy zajmiemy się prowadzeniem badań nad nowymi technologiami, produkcją usług i towarów oraz organizowaniem kampanii marketingowych. Wszystko trzeba będzie oczywiście odpowiednio zbilansować pod względem finansowym, czego nie ułatwi agresywna konkurencja i próbujące wtrącać się w nasz biznes rządy państw. Każdy kraj posiadać ma własną kulturę i specyfikę, wymuszając dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb konkretnych narodów. Jednocześnie będziemy jednak mogli powoli zmieniać upodobania i poglądy mieszkańców danej nacji.

Kierowana przez nas korporacja ma być pozbawiona skrupułów, więc otrzymamy dostęp do wielu niekonwencjonalnych taktyk. Wśród nich znajdzie się m.in. zlecenie morderstw przeciwników, fałszowanie wyborów, szantażowanie polityków, organizowanie szpiegostwa przemysłowego, aranżowanie stanów wojennych czy okradanie funduszy emerytalnych naszych pracowników w celu szybkiego pozyskania gotówki na inwestycje.

Rozgrywka toczona będzie w systemie turowym, gdzie każda tura odpowiadać ma trzem miesiącom. Oznacza to, że prędzej czy później nasz prezes umrze ze starości, ale pojawi się możliwości opracowania technologii umożliwiającej transfer świadomości do nowego ciała.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2017-07-19 16:26:19