Strategia Defense Technica zadebiutuje 24 października

Firma Devolver Digital ogłosiła, że pecetowa strategia Defense Technica zadebiutuje 24 października.

Przed końcem roku ukazać ma się również wersja na Xboksa 360. Na razie twórcy, czyli ludzie ze studia Kuno Interactive, nie są jeszcze w stanie podać dokładnej daty premiery wydania konsolowego.

Autorzy zachwalają swoje dzieło jako grę tower defense dla wymagających odbiorców, którym nie straszny jest wysoki poziom trudności. Zadaniem gracza będzie obrona rdzenia energetycznego bazy przez hordami potworów, których ciała wzmocnione zostaną licznymi elementami mechanicznymi. Dokonamy tego wznosząc wieżyczki strażnicze. W grze znajdziemy czterdzieści ich typów, podzielonych na osiem klas. Wszystkie modele będziemy mogli ulepszać i modyfikować, montując na nich dodatkowe części.

Istotną rolę podczas bitew ma odegrać trójwymiarowy charakter map. Poziomy będą mocno pofałdowane, co wpłynie zarówno na ruchy przeciwników, jak i sposób zachowania struktur defensywnych. W trakcie rozgrywki tereny mają ulegać drastycznym zmianom, co wymusi szybkie modyfikowanie planów obronnych. Wrogowie wyposażeni zostaną w moduł sztucznej inteligencji, który ma umożliwić im sprytne odnajdywanie alternatywnych ścieżek do celu. Pojawi się również dynamiczny system pogody, mocno wpływający na przebieg bitew.

Autorzy obiecują sporą różnorodność lokacji. W trakcie kampanii będziemy walczyli m.in. na ulicach futurystycznych miast, w ruinach podziemnych struktur oraz na powierzchniach lewitujących wysp i stacji orbitalnych. Podczas zabawy zmierzymy się z dziewięcioma typami wrogów podzielonych na trzy klasy. Każdy gatunek przeciwnika ma mieć inne mocne strony oraz słabe punkty.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-10-01 17:31:38