Stellaris z aktualizacją 1.1 Clarke

1 czerwca Paradox Interactive wypuściło pierwszą dużą łatkę do swojego nowego hitu Stellaris.

Aktualizacja 1.1 o nazwie „Clarke” likwiduje sporo błędów i poprawia balans rozgrywki na wielu polach. Twórcy skupili się przede wszystkim na zmianach w interfejsie. Od teraz sektorami można zarządzać z poziomu bocznego menu; poszerzono opisy powiadomień dyplomatycznych, odświeżono ekran podsumowania bitew oraz uszczegółowiono informacje o planetach zdatnych do skolonizowania w danym systemie, między innymi poprzez umieszczenie danych o nich na poziomie mapy galaktycznej.

Większe zmiany dotknęły również sztuczną inteligencję – teraz sprawniej zarządza sektorami czy flotami, a także w końcu wspólnie z nami przeciwdziała Kryzysom. Dodatkowo zmniejszono restrykcje dyplomatyczne, by ułatwić graczom handel czy otwarcie granic dla statków cywilnych.

Wśród pozostałych zmian warto wymienić możliwość ustawienia agresywności sztucznej inteligencji w panelu tworzenia galaktyki, czy przejmowania kontroli nad planetami przeciwnika w chwili wygrania wojny, bez konieczności ich wcześniejszej okupacji (choć daje ona jednak dodatkowe punkty wojenne). Nie obyło się również bez usunięcia licznych zgłoszonych błędów, poprawienia optymalizacji gry oraz zmian w balansie rozgrywki.

Źródło:
"OrchidMalevolence" - GRY-OnLine


Klemens
2016-06-02 18:05:43